luni, 8 ianuarie 2018

Wishlist 2018

Nu se putea sa nu incep anul cu o lista de dorinte.
Cea de anul trecut (o gasiti AICI) este realizata in proportie de 70%. A fost un an bun ;-)

Sa vedem ce realizam in 2018 !

Plecam la drum cu datorii de anul trecut.

Lumanare Bath & Body Works - ceva fresh, floral sau fructat, dar nu dulce. De preferat Mango :-) ♥


Si continuam cu dorinte noi :

Parfum Playing with the Devil by Killian


Paleta Anastasia Subculture - desi a facut mare valva si pararile sunt impartire,mai mult negative, eu as vrea sa o am, Desigur, mi-ar placea mai mult sa ma ajoc cu ea inainte sa vad ce poate...din acest motive sansele nu sunt prea mari sa o achizitionez...ramane de vazut.
Paleta Zulu - Juvia's Palace - culoriile puternice ma atrag rau de tot, combinatiile ce pot iesi de acolo mi se par vii, atragatoare si vesele.

Noul Beauty Blender - Chill - o minunatie de culoare, care sper sa nu se duca la spalat. Sper sa apara si la noi in Sephora cat mai repede.


Si cam acestea sunt in acest moment.
Putine, nu?
Da, dar nu stiu ce imi rezerva 2018...ce se poate lansa anul acesta si pot dori.
Eu zic ca plec la drum cu o lista decenta.


Voi ce va doriti in 2018? Ce produse se gasesc pe lista voastra?


See U Soon!