luni, 1 ianuarie 2018

Bine ai venit, 2018!

Hello,hello!

Nu va asteptati, nu? Nici eu :-)

Nu ma gandeam sa am o postare inca din prima zi a anului, insa daca vreau ca anul acesta sa fiu mai constiincioasa, e bine sa incep de acum, cand am timp :-).


Postarea va fi scurta .

Doresc sa va urez un 2018 plin de reusite, impliniri, iubire si mai presus de toate de sanatate.

Imi doresc ca anul 2018 sa imi aduca mai multa incredere in mine, sa ma ajute sa fiu mai inteleapta, sa am mai mult timp pentru mine, pentru blog si pentru canalul de youtube.
Imi doresc ca in 2018 sa nu mai cheltuiesc "aiurea in tramvai" - desi cred ca asta am spus in fiecare an, poate anul acesta chiar ma tin de cuvant.

Mi-as dori ca anul acesta sa port mai mult make-up (da, nu port atat de des pe cat mi-as dori), sa port mai multe fuste (mi-e dor de ele), sa port tocuri si sa ma rasfat, sa am grija de mine (corp, minte si suflet - forte profunda asta, dar adevarata).

Imi doresc sa imi pun in practica ideiile legate de blog si sa evoluez (sa creez continut relevant si sa il prezint frumos). Si sper ca toate acestea sa se intample si sa nu "deviez" de la traseu.

Voi ce va doriti in 2018, ce planuri vreti sa duceti la indeplinire?

See U Soon!