miercuri, 6 ianuarie 2016

Video: Placutele mele Bornprettystore.com

Hello,hello!
Vreau sa incep anul in forma (sper sa raman constanta si pe parcursul lui 2016) si demarez seria postarilor cu un video, dar si poze aferente, a placutelor mele Bornprettystore.com

Va invit sa vizionati videoclipul pe canalul meu de youtube.com/abyukina.

Stiu ca nu e cel mai reusit videoclip, dar e filmat inca de anul trecut, cand inca eram la inceput. Sper pe parcurs sa acumulez cunostiinte noi de editare :-).
In ajutorul acestui videoclip vine si aceasta postare unde va prezint mai de aproape placutele si modelele acestora.

Placutele au fost comandate de pe bornprettystore.com, iar daca folositi codul PSX31 obtineti o reducere de 10% din valoarea comenzii (asta daca nu aveti produse deja la promotie).

Majoritatea placutelor le-am luat la promotii de 1-3 dolari, iar cea mare am castigat-o la giveaway-ul organizat de Andrea +Andrea Manases

Placutele M02 si M37 le-am primit la Lucky Bag


to 01 e comandata pe baza unui voucher castigat in urma cu 4 ani (cred) si nu se mai gaseste in oferta lor


BP - L020 e castigata la concursul aniversar organizat de +Andrea Manases - o puteti gasi AICI



BP76 - are 9 modele inscriptionate, reprezentand expresii si diverse texte


BP77 - are modele tip negative space, care mi se par cam greu de realizat (mi se par prea mari modelele)


BP79 - este o placuta plina, cu 4 modele "arabesque" de flori, frunze, fluturi si modele abstracte
Model stampilat AICI

BP01- este o placuta cu tematica de sarbatori de iarna, Craciun, reni, brazi, fulgi de zapada


BP08 - placuta cu modele florale si cu fluturi

BP10 - este o placuta cu motive "sea world"- Lumea marii


BP25 - este o placuta cu modele combinate, jumatate are modele relativ pline, iar jumatate cu modele individuale


BP23 - Placuta cu modele oceanice, asa cum este prezentata
Unghiute cu motive oceanice - AICI si AICI



BP26 - este o placuta cu fundite

BP26 este placuta iubitoarelor de oje :-)


BP73 este o placuta cu modele de trandafiri - AICI

BP56 - are tot modele florale


BP48 - modele "arabesque"si bujor (desi nu prea mi se pare a bujor :-D )
Motive arabesti esuate - AICI , dar reusite AICI sau AICI


BP54 - este pentru iubitoarele bufnitelor ;-)
Decals realizate cu ajutorul placutei AICI , bufnite AICI , flori AICI


BP44 - are cateva modele dantelate :-)


Cam acestea sunt placutele +BornPretty Store Nail Art pe care le detin si cu siguranta imi voi achiziona si alte modele, dar astept ofertele lor.

Care este prefarata voastra?
Cate placute aveti in colectie si care va sunt cele mai dragi?

See U Soon!