marți, 30 iunie 2015

Review: Persil Power-Mix Caps

Hello,hello!
Daca ma urmariti pe facebook (AICI) stiti ca fac parte din campania de testare a capsulelor Persil Power-Mix Caps.
Acesta este parerea mea despre capsule dupa perioada de testare.


In pachetul primit am avut o punga cu 28 capsule de Persil, un prosop alb si 10 mostre care au ajuns la prietenele mele spre tesatre.

Denumire oficiala: Persil Power-Mix Caps

Mod de prezentare: Punga sau cutie de plastic ce contine 28 capsule de detergent lichid + pudra, respectiv 14 capsule.

Descrierea oficiala:
"Curatenia perfecta in cel mai usor mod. Puterea Gelului & Pudrei impreuna.
Capsulele pre-dozate combina beneficiile detergentului pudra, dar si ale celui lichid,oferind o solutie eficienta de curatare, chiar si la temperaturi scazute. Formula indeparteaza petele dificile si asigura curatarea profunda a tesaturii datorita detergetului pudra, in timp ce detergentul gel mentie culorile intense si ofera un parfum de durata rufelor."

Parerea mea:
Asa cum am anuntat i-am testat puterea asupra petelor si urmelor de machiaj.

Primul test, prospul de bumbac pe care il folosec la demachiere impreuna cu Soap&Glory The Ultimelt.
*click pe poze pentru a le vedea la dimensiunea completa

Urme de tus de ochi, fond de ten, rimmel si creion de ochi.

Al doilea test - prosopul murdar de vopsea de par (tocmai am vopsit-o pe mama, era prosopul folosit dupa spalarea vopselei din cap).

Iar ultimul test prospoul plin de machiaj: fond de ten, pudra, fard de obraz, creion de ochi, ruj rezistent la transfer.

Le-am spalat impreuna cu alte rufe albe, la o temperatura de 40 grade, program sintetice (1h si 58 minute) si am folosit o capsula in cuva masinii la un total de 4kg de rufe.



Rezultatul a fost multumitor!
Prosopul de bumbac a iesit alb!
La fel si cel murdar de vopsea.

Cel de machiaj a iesit alb cu exceptia unei mici zone unde am avut rujul rezistent la transfer. E greu de observat, dar exista o mica urma de ruj.

In alta zi l-am testat pe un pulovar murdar de gem de capsuni, a facut fata cu brio [din pacate am utat sa il fotografiez :-( ].
Parfumul pe care il lasa pe haine este placut, proaspat si rezista pana la 2 zile de purtare a hainelor.

Concluzie:
Albul rufelor este vizibil mai puternic, iar parfumul lasat este foarte placut.
Il recomand cu incredere cu mentiunea ca pentru cantitati de rufe mai mari de 4 kg sau pete foarte puternice sa se foloseasca doua capsule de detergent in cuva masinii.


Voi ati incercat capsulele Persil sau un alt produs Persil?


See U Soon!