luni, 22 iunie 2015

Monday Blues : DUO

Hello,hello!
A trecut foarta multa vreme de la ultima postare din cadrul colaborarii Monday Blues asa ca aceasta manichiura era necesara.
It's been ages since a Monday Blue post on my blog so it was necessary this manicure.

Este o combinatie intre doua oje Rimmel 60 Seconds, "Let's Get Nude"si "Mind the Gap, Victoria", cea din urma fiind deja prezenta in doua postari Monday Blues AICI si AICI si imi place atat de mult incat o folosesc mereu.

It's a combo between two Rimmel 60 seconds nail polishes, "Let's Get Nude" and "Mind the Gap, Victoria", the blue one already shown to you HERE and HERE, but I love it so much I can't stop using it.



Am aplicat un strat din oja nude din colectia Rita Ora "Let's get Nude"(sawatch-uri ale colectiei gasiti AICI si AICI). Oja este destul de transparenta, dar culoarea este atat de aproape de nuanta unghiilor mele naturale incat nu se vede. Pentru o buna acoperire recomand doua straturi.

I applied a coat of Rimmel Rita Ora's "Let's Get Nude" (Swatches of the collection HERE and HERE). The nail polish is quite sheer but the color is so close to my natural nails that you can't see a difference. For a great coverage it's necessary two coats.


Dupa, folosind un burete, am aplicat peste unghie oja nude si cea albastra -  "Mind the Gap, Victoria" pentru a crea efectul gradient. Am folosit pe burete si oja nude pentru o tranzitie cat mai usoara de la nude la albastru.

After, using a sponge, I dabbed over the nail the nude and blue nail polish - "Mind The Gap, Victoria", to create the gradient. I used also the nude color to have a smooth transition from the nude to the blue.

Va recomand sa folositi un burete de machiaj pentru un finish bun. Eu am folosit un burete de baie si acesta a lasat bule de aer pe unghii.

I recommend you to use a make-up sponge for a good finish. I used a bath sponge and it left air bubbles on my nails.

Am sigilat manichiura cu top coatul Farmec GelFinish.
I sealed the manicure with the Farmec GelFinish Topcoat.



Cred ca este o manichiura draguta si usor de realizat.
I think it's a pretty manicure, not to fancy and easy to do.

See U Soon!