vineri, 8 mai 2015

Review: Luciu de buze Tanya Burr

Hello,hello!
Astazi vreau sa va spun parerea mea despre luciurile de buze Tanya Burr pe care le-am cumparat din Londra.

Cred ca majoritatea dintre voi o cunoasteti pe Tanya Burr , mai mult de pe youtube decat de pe blogul ei. Anul trecut a lasnat pe piata din Anglia o gama de produse de make-up ce cuprinde luciuri de buze, oje si gene false.

Astazi va voi vorbi despre cele doua nuante ale luciurilor de buze pe care le detin, Afternoon Tea si Aurora.

Denumire Oficiala: Tanya Burr Exclusive colection by EyeCandy

Mod de prezentare: tuburi dreptunghiulare din plastic transparent si capac negru.

Cantitate: 8 ml

Pret: 5 lire (aprox. 30 lei) - insa acum le gasiti cu redcere, pana la pretul de 2 lire.

Descrierea Oficiala (feelunique.com):
"Offering a state of the art finish and performance, each Tanya Burr Lip Gloss comes packed with moisturising ingredients to feed and hydrate the lips. Choose from rich beautiful shades in crème and shimmer finishes and each tube comes with a handy lip brush applicator for a glossy 'wet look', with long lasting shine.
Paraben Free."

Pe scurt, sustine ca are ingrediente hranitoare si hidratante, fara parabeni, cu un aplicator ce faciliteaza utilizarea si mentinerea aspectului lucios (aspect umed).

Parerea mea:

Desi in tub culorile sunt difereite, pe buze din pacate diferenta nu este prea mare.`

Cantitatea continuta mi se pare generoasa.

 Afternoon Tea ▲
Aurora ▲
Consistenta mi se pare cam groasa, trebuie sa distribui bine produsul pe buze. Mi se pare ca lasa buzele un pic lipicioase.
Aplicatorul este plat oferind o buna aplicare si o buna cantitate de produs.
 Afternoon Tea ▲
Aurora ▲
In schimb mirosul este divin (da stiu, ca asta inseamna ceva parfum sau alcool), dar decat sa ma dau pe buze cu ceva urat mirositor, mai bine nu ma dau.

Rezista pe buze o perioada de 4 ore daca nu mananci. Se transfera pe pahare/cani etc. in cazul in care bei lichide.
Intr-adevar senzatia pe care o ofera este de hidratare, nu simt ca imi usuca buzele.
Afternoon tea ▲
Aurora ▲
Afternoon Tea este o nuanta pala de roz, iar Aurora o nuanta un pic mai intensa. Desi in tub Aurora are mici particule de sclipici, pe buze nu sunt vizibile.

Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.

Ingrediente:
Polyisobutene, Paraffinum Liquidum, Cera Alba (Beeswax), Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Aroma, Propylene Glycol, BHA, Benzyl Alcohol, Propyl Gallate, Citric Acid, May Contain [+/- Talc, Mica, Silica, Calcium Aluminum Borosilicate, CI 15850, CI 45380, CI 45410, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77861, CI 77891]

Concluzie:
Desi mirosul este fantastic, nu pot spune ca sunt impresionata de aceste glosuri, din prisma rezistentei acestora pe buze. Nici culorile alese nu ma impresioneaza - eu le-am ales :-) - insa conform culorii din tub, difrenta pe buze ar fi trebui sa fie mai mare.
Nu cred ca as mai da 5 lire pe unul,insa la reducere poate mi-as alege cateva nuante mai intense.

See U Soon!