miercuri, 6 mai 2015

NOTD: Grey combo + stamping

Hello,hello!
Stiu ca am promis acesta manichiura pe instagram inca de spatamana trecuta, dar a fost o spatamana foarte aglomerata. Din acest motiv manichiura e prezenta astazi pe blog.

I know I promised this manicure on instagram since last week, but it was a busy one.That is why I only show you this today.


Oja de baza este Parisax Gris - puteti vedea swatch AICI. S-a aplicat usor, cu o acoperire buna intr-un strat.
Peste am aplicat, folosind un buretel, Milani 3D Holographic 509 HD. Din pacate efectul holografic nu este atat de puternic pe cat mi-ar fi placut.

The base nail polish is Parisax Gris in one coat - you can see swatch HERE. It applied easy,with a good coverage.
Over I applied using a sponge the Milani 3D Holographic 509 HD. I am afraid the holographic effect is not as strong as I would have liked.




Iar peste acesta combinatie am stampilat un model - o floare - din placuta +BornPretty Store Nail Art  BP 54 folosind o oja neagra de la Oriflame.
And over this combo I had to stamp a patter from a Born Pretty nail plate, BP 54 using a black oriflame nail polish.
Modelul s-a transferat usor, cred ca incep sa ma pricep la stampilare de modele :-)
The patter transferred easily, I think I'm getting better at stamping :-)


Am sigilat manichiura cu top coat-ul Farmec GelTopcoat, un top coat foarte bun, cu un finish superb.
I sealed the manicure with Farmec GelTopcoat, a great top coat, with a beautiful finih.

In mare cred ca manichiura a fost un succes, am fost intrebata daca sunt unghiile mele sau daca sunt aplicate cu gel :-D.
Asadar,cred ca,desi florile au fost stampilate cu oja neagra, i-au oferit manichiurii un plus.

Overall the manicure was a success, I was asked if they are my nails or if they are gel applied.
So, I think, although the flowers stamped were black, it gave the manicure a nice look.

Ce credeti?
What do you think?

See U Soon!