miercuri, 22 aprilie 2015

LWP (84)

Hello,hello!
A sosit vremea sa va arat pozele instagram de spatamana trecuta!

It's time to show you my instagram pictures from last week!
Enjoy!

Milka chocolate with Oreo 


O noua postare pe blog: review Scholl Velvet Smooth pila electrica AICI

Postarea review a pilei Scholl are si un scurt video cu modul de folosire - AICI

#lunch #pasta

I am not a fan of this desert, but this time it was tasty! / Nu sunt fan papanași, dar asta a fost grozav!

Dulce di leche @allouette.ro

In love with my new bed linen ♥ / Indragostita de noua mea lenjerie ♥

Have you seen my latest post? I show you what products I finished since January up until now. - HERE / Ati vazut ultima postare? Va arat ce am terminat din ianuarie si pana in prezent - AICI

Someting sweet: biscuits with butter and cranberry jam / Ceva dulce: biscuiti cu unt si jem de merisoare 


Se pare ca saptamana ce a trecut a fost plina de dulciuri! E clar, saptamana aceasta trebuie sa ajung des pe la sala :-)

It looks like the past week was full of sweets and deserts! I must visit the gym more often this week! 

See U Soon!