luni, 23 martie 2015

Review: La Roche-Posay Lipikar Baum [RO]

Hello,hello!
Review-ul de astazi este asteptat de ceva vreme, iar campania La Roche-Posay Romania m-a determinat sa ma mobilizez si sa imi spun pararea despre acest produs.

Campania La Roche-Posay Romania #voipostatinoidaruim va ajuta copii pacienti ai Hospice – Casa Sperantei prin donatia a 500 buc. Cicaplast 40 ml.
Mai multe detalii gasiti pe site-ul campaniei: http://www.laroche-posay.ro/articol/YouShareWeCare-home/a17194.aspx 

Revenind la review-ul de astazi, am sa va posvestesc parerea mea despre produsul  Lipikar Baume comandat de pe cocooncenet.co.uk  (detalii AICI).

Denumire oficiala: Lipikar Baume AP+

Mod de prezentare: sticla de platic cu pompita

Cantitate: 400 ml

Pret: 20 eur (impreuna cu uleilul de dus Lipikar de 100 ml)

Descriere oficiala (cocooncenter.co.uk):
"La Roche-Posay Lipikar Balm AP+ 400ml with non sticky texture is recommended in case of severe dryness, sensitive, very dry, subjected to irritations or atopic skins. This balm with Aqua Posae Filiformis, new active ingredient acts on the determining factors of a atopic skin to:
- restore and stabilize the microbiome balance,
- restore and preserve the cutaneous barrier.
Concentrated in soothing niacin-amide and nourishing shea butter (20%), its formula, rich in thermal water immediately soothes the skin, reduces the need to scratch and sensations of irritations. It spaces out flare-ups of severe dryness.
Fragrance-free, paraben-free."

Parerea mea:
Formula este grasa, dar nu lipicioasa. Intra destul de repede in piele lasand-o fina la atingere, ca si cum ar forma o bariera protectoare. Nu incarca pielea, hidratand-o foarte bine.


Am folosit-o in mod costant, iar maineile mele arata foarte bine. In anotimpul rece pielea mi se crapa destul de urat, mai ales la degetele aratatoare. Acum sunt fine si hidratate.
Am folosit-o inclusiv pentru fata, in special in zona din jurul nasului.
Sistemul de dozare mi se pare perfect, jumatate de apasare (de pompa) e sufiecienta pentru maini, o pompa intreaga imi ajunge si pentru un brat.


Are o aroma subtila, de uleiuri.

Termene de valabilitate: 6 luni de la deschidere (ceea ce ma cam dezamageste, e destul de greu sa consumi in 6 luni atata crema,dar daca o imparti cu familia, se rezolva J ).
Fabricata in Franta.

Ingrediente:

Aqua (Water), Butyrospermum Parkii Butter Shea Butter/Shea Butter, Glycerin, Dimethicone, Niacinamide, Parafinum Liquidum (Mineral Oil), Cetearyl Alcohol, Brassica Campestris Oleifera Oil (Rapeseed Oil), Ammonium Taurate, Peg-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Peg-20 Methyl Glucose Sesquistearate, Cera Microcristallina/Microcrystalline Waw, Paraffin, Sorbitan Tristearate, Dimethiconol, Mannose, Disodium Edta, Capryloyl Glycine, Tetra-di-T Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Sodium Benzoate. 

Concluzie:
Imi place mult de tot, mai mult decat A-Derma (review AICI).
Senzatia de piele fina si faptul ca intra repede in piele ii ofera un mare avantaj.
Pe site-ul La Roche Posay Romania nu am zarit aceasta varianta, insa au alte variante Lipikar.

Preul mi se pare potrivit pentru cantitatea primita avand in vedere ca am avut si uleiul de corp inclus in pachet, insa in cazul comenzilor pe site-ul  cocooncenter e bine sa te unesti cu prietenele pentru a imparti costurile de transport.

Cremei A-Derma i-am oferit nota 9 in momentul in care i-am facut review, insa  Lipikar mi se pare mai buna decat A-Derma, asa ca ii voi acorda nota 10.
Bineinteles  ca daca voi descoperi o crema mai buna decat aceasta lucrurile se pot schimba, insa pana atunci sunt foarte multumita de crema.

Voi ati incercat produsele La Roche-Posay? Care e preferatul vostru?

See U Soon!