marți, 24 martie 2015

LWP (80)

Hello,hello!
Inca o saptamana a recut, suntem mai aproape de Aprilie si de adevarata primavara cu fiecare zi.
Another week has passed, we are closer to April and the real Spring every day.

But until I see all the trees blossomed let me show yo my last week photos :-)
Dar pana cand am sa vad toti copacii infloriti haide-ti sa va arat pozele saptamanii trecute :-)


Monday's Makeup . Machiajul de luni

Monday's face :-) meaning make-up of the day / Fata de luni :-) adica machiajul zilei

The best wine in town (@Tratoria Il Calcio)

Ya es hora! / A sosit timpul!




New toy! / Jucarie noua!

Thursday's essentials / Esentialele de joi!

Se anunta o saptamana foarte interesanta la Lidl incepand cu 23 martie :-)

Trying to get along with nude shades in my makeup / Incercand sa ma impac cu nuantele nude in machiaj

Ati aflat de campania La Roche-Posay Romania? Posteaza un selfie cu produsul preferat La Roche-Posay si ei vor darui 500 buc. Cicaplast 40 ml copiilor pacienti ai Hospice - Casa Speranței #voipostatinoidaruim 

Spring, I love you! Cheese + radishes =♥ 

Aceasta a fost saptamana mea.
Va doresc ca saptamana curenta sa fie una buna! 

This was my week.
I hope this week will be a good one!

See U Soon!