vineri, 13 februarie 2015

Vinerea muzicala (22) / Musical Friday (22)

Hello,hello!
Sunteti pregatiti de weekend?
Fiind un weekend special am sa va arat cateva din melodiile romantice preferate.

Are you ready for this weekend?
Being a special one, I will show you some of my favorite love songs.
Enjoy!

1. Axel - Amo

2. Luis Fonsi - Aqui Estoy Yo ft. Aleks Syntek, Noel Schajris, David Bisbal

3. Aerosmith - I don't want to miss a thing



4. Marc Anthony, Tina Arena - I Want to Spend My Lifetime Loving You



5. Wet Wet Wet - Love is Allaround



6. Whitney Huston - I Will Always Love You

7. Chris Isaac - Wicked Game


Acestea sunt preferatele in acest moment, se pot schimba oricand.
Voi ce melodii romantice preferati?

These were my favorites for the moment, they may change anytime :-)
What are your favorite romantic songs?


See you soon!