luni, 9 februarie 2015

LWP (74)

Hello,hello!
Cum o mai duceti? :-D
How have you been?

 Saptamana aceatsa este inceputul unei noi provocari pentru mine asa ca sper ca totul sa decurga bine! (ma refer la dieta ;-P ).
This week is the start of a new challenge in my life so hope all will go smooth! (I'm talking about diet :-P ).

Intre timp am sa va arat pozele saptamanii trecute.
In the meantime let me show you my last week.

Monday was a blue day, you can see more details HERE / Luni a fost o zi albastra, puteti vedea mai multe detalii AICI


" Beauty awakens the soul to act." - Dante Alighieri 

On Wednesday my cocooncenter.co.uk order post went live on the blog. You can read details HERE / Miercuri postarea despre comanda cocooncenter.co.uk a fost pe blog. Puteti citi detalii AICI  

I prepared a special manicure for Valentine's Day. This week on the blog. / Am pregatit o manichiura speciala pentru Valetine's Day. Saptamana aceasta pe blog.

My favorite handkerchiefs smell of camomile tea / Servetele mele preferate miros a ceai de musetele. Miros puternic, toata camera miroase a musetel :-)

 A short visit to my local DM store and this happened :-) / O mica vizita in magazinul meu DM si acest lucru s-a intamplat :-)

The snow is back, I do not like it! / Zapada s-a intors, nu imi place!

Bare face selfie. The hair =]] / Un selfie fara machiaj. Ce par! =]]  -  va garatez ca dupa 2 ore nu mai era nici pe departe asa !

Cosy in bed watching second part of LOR  / Comfortabil in pat urmarind a doua parte a LOR 


This week blog post are ready. I like to be organized # controlfreak / Postarile pentru aceasta saptaman sunt gata. Sunt un pic obsedata de control :-D 

Wishing you a great week. Hope mine  will be to ;-)
Va doresc o saptamana minunata. Sper ca si a mea sa fie ;-)

See U Soon!