duminică, 4 ianuarie 2015

The End...2014

Hello,hello!

Da, 2014 s-a terminat, iar de-a lungul anului anumite produse s-au golit sau nu au mai oferit rezultatul dorit ajungand in punga cu produse de aruncat.

Ultima postare de acest gen (de altfel si singura pe 2014) am scris-o in martie 2014 - o puteti vedea AICI.
De atunci produsele s-au tot adunat fara a le prezenta pe blog.
Asa ca in postarea de astazi va prezint toate produsele terminate sau ajunse in "cosul de gunoi".

Am incercat sa le grupez cat de cat pe categorii.

Ingrijirea tenului

De la stanga la dreapta:
- Scrub de fata Organic Shop cu Cires Japonez si ghimbir - un scrub gentil, pe care l-am recumparat;
- Crema de fata Cien cu ulei de masline spf 15 - nu e terminata, insa era foarte lipicioasa si nu m-am putut impaca cu ea;
- apa temala Ivatherm - nu am fost foarte impresionata de ea;
- Crema de fata pentru noapte ecollagen Oriflame - are o textura de gel si a intrat foarte repede in piele. Pielea mea s-a simtit foarte bine, fiind foarte hidratata;
- Crema de fata Avon naturals Radiance Rose - recunosc am folosit-o mai mult pentru corp, particulele de sclipici si mirosul mult prea puternic neinspirandu-mi incredere in a o folosi pe fata;
- Crema de fata Yves Rocher Hydra Vegetal - nu mi s-a parut o crema puternic hidratanta, iar dupa un timp pe frunte mi-au aparut mici cosulete asa ca am renuntat sa o mai folosesc.
De alfel, am inceput sa evit folosirea cremelor de fata in cutii sau borcanase si incerc sa le folosesc pe cele care au ca sistem de dozaj pompita. Astfel, chiar daca ma spal pe maini inainte de aplicarea cremelor, nu introduc degetele in crema pentru a o contamina.


Curatarea fetei

 Lotiunile micelare au fost la putere in 2014.
- apa micelara Garnier - am consumat 2 sticle, raportul calitate pret fiind imbatabil. Cantitatea este foarte generoasa, insa pentru anumite produse - precum tusul de ohi gel - trebuie sa insisti pentru a il indeparta
- apa micelara L'Oreal - preferta mea - curata foarte bine tenul, rar insistand asupra unei zone - doar daca ai folosit produse waterproof. Desi mi-a placut mai mult ca cea Garnier, cantitatea oferita o pune pe o treapta mai jos decat cea de mai sus;
- lotiune micelara Bioderma - etse a 3-a in cadrul preferintelor. Nu imi place pelicula pe care mi-o lasa dupa indepartarea machiajului;
- lotiunea micelara Yves Rocher - e ultima in topul meu, neplacandu-mi nici mirosul, nici puterea de idepartare a machiajului;
- spuma demachianta Apivita - ramane un produs preferat pe care sper sa il recumpar in curand. Review gasiti AICI;
- demachiant waterproof pentru ochi Sephora - o consistenta interesanta, de gel, indeparteaza machiajul waterproof destul de bine.

In privinta lotiunilor tonice am folosit:
- Avon Clearskin - in combinatie cu Mario Badescu Silver Powder;
- L'Oreal Purifying Toner - nu mi-a placut procentul destul de mare de alcool, dar per total a fost ok.

Mentionez ca dupa ce ma demachiez cu apele micelare intotdeauna ma spal pe fata sau aplic apa termala pentru a indeparta peliculele pe care unele lotiuni le lasa si tamponez fata intotdeauna cu servetel de hrtie, dupa care aplic crema de fata.

Ingrijire personala

Sunt tot timpul in cautarea unui deodorant antiperspirant bun, iar pana in prezent nu am gasit unul care sa imi placa suta la suta.
- BU in action - are un miros superb,insa nu pot spune ca m-a dat pe spate;
- Sanex , un produs englezesc, destul de ok pentru pretul platit pe el;
- Lady Speed Stick - cel mai slab produs incercat, cu o multime de pudra de talc, foarte prafos;
- deo roll-on Mitchum, unul dintre preferatele mele, dar pe care il combin mereu cu un deo spray.

Geluri de dus

- Palmolive Lapte de dus cu cirese - foarte cremos, cu un miros placut;
- Apivita gel de dus hranitor cu migdale si lavanda - cu o consistenta de crema si un parfum dicret;
- Beautifully delicious - produs englezesc - cu mar si pepene. Desi iubesc pepenele, in acest gel de dus nu s-a simtit de loc, consistenta acestuia fiind foarte lichida, cu un miros destul de slab;
- Yves Rocher - floare de bumbac. Acesta este o editie nou, cu o consistenta mai groasa, dar la fel de placut ca varianta initiala. Review puteti citi AICI;
- gel de dus crema Balea cu afine - pe langa culoarea superba - albastru indigo -  mirosul este superb, iar consistenta de crema este o incantare;
- gel de dus crema Balea Carambola Lambada - o aroma superba, aceeasi consistenta cremoasa.
De altfel gelurile de dus Balea crema sunt preferatele mele. Un review al unui astfel de gel de dus puteti citi AICI.

Ingrijirea parului

 Cand vine vorba de samponul perfect nu va pot oferi un raspuns. Si in aceasta categorie caut produsul perfect pentru parul gras. Am incercat atat de multe produse de-a lungul timpului incat nu am avut rabdarea necesara sa pastrez sticlele sampoanelor folosite.Va pot prezenta doar doua dintre ele plus o masca care functioneaza, in special in cazul parului lung si foarte aspru.
- sampon Aon cu ulei de argan;
- Garnier ultra doux cu ulei de argan - gama Garnier ultra doux este o gama bine formulata, cu multe variante de produse;
- masca de par Kallos placenta.

Cand vine vorba de aranjarea parului si a ingrijirii acestuia intre spalari am cateva ajutoare de nadejde.

- ulei de par cu argan de la Avon. Cat am avut parul lung am folosit acest ulei in mod constant si mi-a pastrat varfurile intr-o stare foarte buna;
- samponul uscat Balea - cel mai slab produs ever! Pe langa faptul ca imi umplea parul de foarte multa pudra alba, in momentul in care il aplicam efectiv ma inecam si faceam crize de tuse. Am incercat sa ii dau sanse, dar l-am aruncat pe la jumatate;
- sampon uscat Batiste.eEte salvatorul meu, A inlocuit cu succes orice alt sampon uscat, are o aroma placuta, pelicula depudra alba este mult mai discreta si se elimina usor prin pieptanarea parului si aranjarea acestuia. Sper sa pot pregati un review in curand;
- fixativ L'Oreal Elnet. Din pacate acesta nu se gaseste pe piata libera din Romania, doar in saloanele profesionale. Este un produs cu un miros placut, oferind coafurii o rezistenta indelungata;
- tratament protector impotriva caldurii termice Syoss. Nu pot spune ca am fost impresionata, dar este printre putinele produse de acest fel la noi in tara (cel putin din cate stiu, iar de cand m-am tuns, nu am mai apelat asa des la placa sau ondulator :-] ).

Make-up


- fondul de ten essence l-am folost pana la ultima picatura.A fost un produs excelent raportat la pretul acestuia;
- fondurile de ten L'Oreal le-am eliminat deoarece aveau perioada de garantie expirata, iar cand vine corba de ten sunt destul de stricta. Cel Lumi ofera o acoperire medie spre mare;
- Nivea BB cream - a primit-o cadou, insa nu mi-a placut. Culoarea s-a adaptat destul de greu la tenul meu, aplicarea greoaie, trebuia sa insist foarte mult cu peria si sa fac un blending foarte intens;
- Rimmel BB Cream, nuanta medium, o nuanta prea inchisa pentru tenul meu;
- baze de machiaj Oriflame, cea Studio nu m-a incantat, cea Giordani ofera o uniformizare placuta tenului si un efect discret de iluminare
- pudra Rimmel Stay Matte in nuanta 001 - pudra mea preferata.


Am facut putina curatenie si pe la rimeluri.
Daca vreti sa cititi despre o parte din cele prezente in poza de mai sus, cititi articolele dedicate colectiei mele de rimeluri din 2012: Part I si Part II

Unghii


Tratamentul essence este preferatul meu, puteti citi review-ul lui AICI.
Uleiul de cuticule OPI estefoarte bun, insa destul de piperat.

Cam acestea au fost produsele terminate/aruncate in anul 2014
Sunt curioasa sa vad ce produse voi mai descoperi in 2015.

Voi aveti o descoperire importanta in 2014 legata de produse cosmetice?

See U Soon!