luni, 26 ianuarie 2015

LWP (72)

Hello,hello!
Saptamana trecuta a fost o saptamana linistita pe blog. Am avut cateva idei de postari, dar nu am stiut sa ma organizez si nu au fost postari.
Sper ca saptamana aceasta sa ma revansez.
Intre timp sa va arat pozele Instagram de saptamana trecuta.

Last week was a quiet week on the blog. I had some ideas for blog posts but I was an awful time manager and there were no posts.
I hope this week I will make up.
In the mean time let me show you last week photos :-)


I already miss the weekend!  / Deja imi e dor de weekend!


Juice and smoothie! Preparing for the morning! / Sucuri si smoothie! Ma pregatesc pentru dimineata!


Am probat aceste fuste la Koton.Am fost indecisa si am plecat fara ele. Amandoua imi placeau . Am ales calea sigura pentru buzunar (chiar daca erau la reduceri ) By the way: ador cabinele de proba Koton din Plaza 


Happy Birthday, MSYS ! 


I found my birthday card from my work colleagues! I still love it! / Am gasit felicitarea primita din partea colegilor de munca! Inca ma face sa zambesc! 



Preparing some blog posts for next week / Pregatind cateva postari pentru saptamana viitoare 

Va doresc o saptamana frumoasa!
I wish you a lovely week!

See U Soon!