sâmbătă, 27 decembrie 2014

Santa was here 2014!

Hello,hello!
Dragele mele, sper ca ati avut parte de un Craciun calduros alaturi de familie, prieteni si persoane dragi.

Eu l-am petrecut alaturi de familie si nici nu stiu cand a trecut asa repede.
Bineinteles ca Mosul nu m-a uitat si s-a oprit si pe la mine.
Iata ce mi-a adus:
(Disclaimer):Nu vreau sa ma laud, dar imi face placere sa impart cu voi miciile mele cadouri, asa cum imi place sa vad ce au primit alte persoane. In plus, aceste postari pot fi o sursa de inspiratie pentru viitoare cadouri.

In primul rand Mosul mi-a lasat o sanie de dulciuri :
Iar apoi mici bucurii.
Cateva tricouri, numai bune de purtat pe sub pulovarele cu nasturi :-)

Stie ca imi plac colierele, asa ca mi-a marit colectia :-)

Un set de spuma de curatare Bioderma pentru ten gras.

O pereche de casti normale si colorate (a aflat ca nu sunt fana a castilor tip dop :-P )


O stampila si o lama pentru a face mai multe modele pe unghiute. Cred ca ii plac unghiutele mele :-)


Un lantisor de argint.


Si cei mai moi si caldurosi botosi ever!


Ii multumesc Mosului pentru tot ce mi-a adus.
Sper ca Mosul a trecut si pe la voi cu ce v-ati dorit !

See u Soon!