sâmbătă, 20 decembrie 2014

Review: L'Oreal Miss Manga Mascara

Hello,hello!
Desi oficial lansat pe piata noastra saptamana trecuta, L'Oreal Miss Manga Mascara (in curand in magazine) se gaseste in colectia mea inca din luna iunie cand l-am achizitionat de pe 1001cosmtice.ro.

"Vinovata"de dorinta de a il incerca este Kandee Johnson care a avut un video First Impresions despre el.

Denumire oficiala: Mega Volume Miss Manga Mascara

Mod de prezentare: tub de plastic in 2 culori: negu si roz


Cantitate: 8,5 ml

Pret: intre 45 si 60 ron

Descrierea oficiala:
"L'Oreal Paris introduces Miss Manga Mascara with its 360 degree brush to amplify your lashes like never before."

Parerea mea:

Periuta are perii usor distantati si iese din tub incarcata de produs.Din acest motiv prefer sa o curat de marginea tubului si apoi sa aplic mascara.

Genele mele fara mascara:


Periuta incaraca excesiv genele, lipandu-le intre ele creand efectul de gene de tip manga.
Desi pe anumite gene se vede superb efectul, pe genele mele nu foarte lungi mi se pare ca nu are efect pozitiv, incarcandu-le prea mult, lipindu-le intre ele. Sunt o persoana careia ii plac genele bine definite, iar faptul ca mi le lipeste si le incaraca nu face sa imi scoata ochii in evidenta.

Un strat de Miss Manga:




Daca aplic primul strat de mascara folosind alt rimel ce imi separa bine genele (de ex. Million Lashes) si al doilea cu acest rimel, efectele sunt mult mai bune, mi se pare ca ochii imi sunt mai bine scosi in evidenta.




Desi lauda faptul ca are o pensula ce se poate roti 360 de grade (fiind flexibila) in mometul aplicarii aceasta nu se indoaie suficient (precum in pozele de prezentare), fiind nevoie de o presiune destul de maricica pentru a o putea indoi, iar genele mele nu sunt atat de rigide.

click pe poza pentru marimea originala

Ingrediente:
QUA / WATER, PARAFFIN, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, ACRYLATES COPOLYMER, CERA ALBA / BEESWAX, COPERNICIA CERIFERA CERA / CARNAUBA WAX, ETHYLENE/ACRYLIC ACID COPOLYMER, STEARETH-2, CETYL ALCOHOL, PHENOXYETHANOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, ACAC I A S E N E G A L / ACAC I A S E N E G A L G U M , ETHYLENEDIAMINE/STEARYL DIMER DILINOLEATE COPOLYMER, SODIUM DEHYDROACETAT E , CAPRYLYL GLYCOL, HYDROGENATED JOJOBA OIL, HYDROGENATED PALM OIL, PROPYLENE GLYCOL, DISODIUM EDTA, PENTAERYTHRITYL T E T R A I S O S T E A R AT E , S O D I U M H YA L U R O N AT E , 2-OLEAMIDO-1,3-OCTADECANEDIOL, PANTHENOL, SOLUBLE COLLAGEN, SILICA, SODIUM CHONDROITIN SULFATE, ATELOCOLLAGEN, [+/- MAY CONTAIN: CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES, MICA, CI 75470 / CARMINE, CI 77288 / CHROMIUM OXIDE GREENS, CI 77289 / CHROMIUM HYDROXIDE GREEN, CI 77007 / ULTRAMARINES, CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, CI 77510 / FERRIC FERROCYANIDE] (FIL. B158893/2).

Concluzie:
Nu e unul din rimelurile mele prefrate si rar il folosesc singur, dar atunci cand il folosesc, in machiaje de seara, imi face genele sa para bogate si imi scoate ochii in evidenta .

Nota mea: 7 din 10

Voi ce fel de periute preferati la un rimel, cele clasice, pieptan sau din plastic cu perii bine definiti?


See U Soonn!