vineri, 19 decembrie 2014

NOTD: Rock

Hello,hello!
Asa cum am promis in ultima postare  astazi am sa va arat manichiura pe care am purtat-o la petrecerea tematica, casual rock.
Nu este o manichiura rock, dar are cele 2 nuante predominante din tinuta mea: negru si auriu.

As I promised in my last blog post today I will show you my manicure from the themed party casual rock.
It's not a rock manicure, but it has the 2 main colors of my outfit: black and gold

Baza folosita a fost Oriflame Very Me Night Fever - neagra, iar pe inelar si degetul mare am aplicat Miss Sporty Oh My Gem in nuanta Blazing Bronze.

The base I used was Oriflame Very Me Night Fever in Black and on my accent nail and thumb I applied the Miss Sporty Oh My Gem in Blazing Bronze.
Am incercat sa utilizez metoda folosita de Lucy's Stash pentru aplicarea glitterului, dar nu mi-a iesit cum trebuie. Insa manichiura tot mi-a placut :-)

I tried to use a technique of Lucy's Stash to apply the glitter, but it didn't worked as I expected.
But I still like the way my manicure looked :-)



Peste toate acestea am aplicat top coatul gel de la Farmec.A oferit manichiurii un finish perfect!

Over all this I applied the Farmec Gel Topcoat.It gave the manicure a perfect finish!


Ce ziceti? / What do you think?

See U Soon!