luni, 29 decembrie 2014

NOTD: Last Monday Blues of the Year!

Hello,hello!
Nu am mai avut o postare in cadrul acestei colaborari de multa vreme si avand in vedere ca este ultima zi de luni din acest an m-am gandit ca este ocazia perfecta.
Oja de astazi a fost un cadou din partea unei prietene cu ocazia lui Mos Nicolae.

I haven't done a blog post for Monday Blues in ages and being the last Monday of this year I thought it's the perfect occasion.
Today's Monday Blue was a gift from a friend on Saint Nicholas day (6th of December).



Oja este un albastru regal, o oja Sephora, numita Ka-Pow!(nuanta 93).
It's a royal blue nail polish from Sephora, named Ka-Pow! (shade 93).


Are un shimmer foarte ,foarte discret, insesizabil.
It has a faded shimmer, almost unseen and a beautiful finish.

Am aplicat oja in doua straturi si are o acoperire foarte buna.
Sunt curioasa daca imi va pata unghiile (chiar daca am aplicat baza). Ultima mea oja Sephora - AICI -  mi-a patat unghiile destul de urat.

I applied it in two coats and has a great coverage. 
I am curious if will stain my nails (even if I applied a base). My last Sephora blue polish - HERE - stained my nails pretty bad.

Nu am putut sa nu am o unghie accent, asa ca pe unghia inelarului am stampilat folosind o placuta Born Pretty niste flori. Am folosit Essie Mint Candy Apple pentru stampilare (swatch AICI).

I could not leave these nails without an accent one, so on my ring finger I stamped using a new Born Pretty Store plate some flowers. I used Essie Mint Candy Apple (swatch HERE).



Placuta este BP - 08.
The plate is a BP - 08 one.

Modelul s-a transferat destul de bine, dar este important sa aveti oja sepciala pentru stampilat sau o oja mai groasa.
The pattern transferred quite well, but it's important to have a special stamping polish or at least a thick one.



Am sigilat manichiura cu top coat-ul Farmec Gel.
I sealed the manicure with Farmec Gel Top Coat.



Nu uitati sa verificati si restul manichiurilor in cadrul acestei colaborari.
Sper ca aceasta colaborare sa isi continue traditia si in 2015.

Do not forget to check out the rest of the Monday Blues post.
Hope this collaboration will continues it's tradition in 2015 as well.

See U Soon!