marți, 23 decembrie 2014

NOTD: Christmas Red II

Hello,Hello!
Ne intalnim inca odata! :-)
Asa cum v-am promis in ultima postare, vreau sa va arat alegerile mele legate de oja rosie perfecta pentru Craciun.
Prima alegere o puteti gasi AICI.

We meet again! :-)
As I promised you in my last post, I want to show you my picks for the perfect red nail polish for Christmas.
I showed you my first choice HERE

Alegerea de astazi este o premiera pentru mine, este prima mea oja Ciate. Am cumparat oja in vacanta mea la Londra (haul AICI) din TK Maxx
Today's choice is a first for me, my first Ciate nail polish. I've bought the nail polish from my holiday to London (haul HERE) from TK Maxx.


Nuanta este una rosie vibranta, cu tonuri coralii, numita Mistress (Amanta).
The shade is a vibrant red,with coral tones, named mistress.

Este o culoare frumoasa, usor de aplicat, cu o acoperire buna in doua straturi.
It's a a beautiful color, easy to apply, with good coverage in two layers.

S-a uscat rapid desi nu este o astfel de oja.
It dried quickly, although it's not a fast drying one. 

Pe inelare am aplicat water decals - stele - si am sigilat manichiuta cu top coat-ul gel Farmec.
On  my accent nails I applied some water decals (stars) and then sealed the manicure with top coat (Farmec Gel Top Coat).



Iubesc aceatsa oja, se aplica usor, nuanta este superba, potrivita si pentru primavara si pentru vara.
I love this nail polish, it applied very well and the shade is beautiful, also right for spring or summer.

Voi aveti oje Ciate? Toate se aplica asa usor? :-)
Do you own Ciate nail polishes? Are all this easy to apply? :-)

See U Soon!