miercuri, 17 decembrie 2014

LOTD: Rock, baby!

Hello,hello!
Stiu, inca odata am luat o pauza, insa postarea de astazi cred ca va compensa absenta.
I know, again I took a break, but I think the post today will compensate my absence.


Vinerea ce a trecut am avut petrecerea de Craciun in cadrul companiei la care lucrez, o petrecere tematica: Casual Rock.
Desi tinuta era stabilita, machiajul era in ceata, nu aveam nicio idee.
Am cerut sfatul make-up artisului Adina Vlad, mi-a oferit cateva, iar saptamana trecuta, inaite de petrecere, a postat un tutorial video. A fost exact ce imi trebuia.
Astfel inspiratia pentru machiajul meu este videoclipul Adinei.

This past Friday we had the Christmas Party at the company I work, a theme party: Casual Rock.
Although I knew what I was going to wear, the makeup was a total blur.
I asked some advice from the makeup artist Adina Vladshe offerd a few and last week, before my party, she uploaded a video tutorial. It was a perfect match.
So the inspiration for the makeup I wore and I will show you today was Adina's video.


Iar aceasta este interpretarea mea a machiajului:
And this is my interpretation of the makeup tutorial:


Datorita temei petrecerii am dorit sa port un ruj puternic pe buze. A fost ocazia perfecta sa folosesc glossul mat NYX Transylvania achizitionat de Black Friday (detalii AICI).
Am aplicat lip glossul usor, iar ulterior l-am sters usor prin apasarea unui servetel pe suprafata buzei pentru o culoare mai domola.

Because of the theme of the party I wanted to have a strong and bold lip. It was the perfect occasion to use the NYX Transylvania lip gloss purchased on Black Friday (details HERE). 
I applied the lip gloss gently and then dabbed a tissue over it for a more soft color.


Poza cu blit: 
Picture with flash:
Detalii ale ochiilor:
Details on the eyes:




Am folosit gene false si ar fi trebuit sa le tai. Le-am aplicat prea aproape de coltul intern si m-au deranjat putin.

I used false eye lashes and I should have cut them. I applied them to close to my inner corner and they bothered me a bit.

Am avut si o manichiura speciala. Mai multe detalii intr-o postare viitoare. Pana atunci un mic preview.
I also had a special manicure. More details in a future post. Until then a quick preview :-)

Prodse folosite: / Products I used:


FACE: 
- hydraluron moisturizer
- MAC Prolongwear - shade NW20
- Collection Lasting perfection in 02 Cool Medium
- Maybelline Affinitone in 16 Vanilla Rose
- Rimmel Stay Matte in 001 Transparent
- Sleek Face Contiur in Light
- Sleek blush by 3 in Oink Lemonade

Eyes:
- too faced lemon drop shadow insurance (not in the picture)
- Avon superchock pencil in black 
- MAC Woodwinked
- Make up for ever pigment (old collection)
- Maybelline gel eyeliner 
- Barry M Showgirl mascara
- essence eyebrown pencil in 02 Brown
- Ardell demi wispies false eyelashes

Lips:
- NYX Soft Matte Lip Cream Transylvania

See U Soon!