sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Goodies: Black Friday RO

Hello,hello!
Astazi vreau sa va arat bunatatile pe care mi le-am comandat de Black Friday ce a avut loc weekend-ul trecut la noi in tara. Produsele sunt comandate de pe Makeup Shop.

Nu, nu! Nu sunt toate ale mele. Mi-am convins prietenele sa cumpere si ele produse si am plasat o coamnda comuna.

Iata produsele mele:
Vedeti?! Nu sunt asa de multe.
Sa vi le arat pe fiecare.

Blushul Sleek mi-l doream inca de cand a aparut (vara trecuta), dar nu stiu de ce am amanat sa mi-l cumpar. Chiar puteam sa mi-l iau si din Londra, dar am tot ezitat. Pe semne ca asa a fost sa fie, sa mi-l iau la reducere :-)
Este vorba de trio-ul Pink Lemondae.

Culoarea din mijloc este sub forma de crema.


Prima si ultima nuanta sunt cu particule iluminante.

Pensula eco tools este prima pe care o detin de la acest brand, insa am auzit numai lucruri bune despre brand. Este o pensula pentru concelear, cu peri destul de moi.



Genele Ardell Demi Wispies sunt preferatele mele.
In general cand le aplic pe ochi peste ele nu mai aplic si rimelul favorit deoarece arata foarte natural.


Nu m-am putut abtine si am achizitionat si luciul de buze NYX matte in nuanta Transylvania.

Luciul are un finish mat si miroase divin.
Cloarea este foarte inchisa, o visina putreda. E nevoie de cam doua aplicari pentru o acoperire perfecta (depinde de buzele voastre, daca sunt crapate sau nu) si un efect intens.


Culoarea este foarte indrazneata, si presimt ca nu o sa o port prea des, dar vreau sa incerc sa ies din zona mea de comfort ☺.

Ultimul produs al comenzii mele este o mini oja LA Colors, o nuanta de verde, sidefata.
Nu sunt foarte incantata de aceasta, dar la cat a fost de ieftina, nu pot spune ca imi pare rau.


Iata cum arata aplicata in trei straturi.


Cam aceasta a fost comanda mea.
Prietenelor mele le-am recomandat trusele de farduri Sleek (cateva din trusele mele gasiti AICI) si majoritatea si-au luat Vintage Romance, pensulele Real Techniques Face expert brush pentru aplicarea fondului de ten, pensula Eco Tools fan pentru aplicarea fardului iluminant si inca cateva produse pe care ele si le-au dorit.

Am sa incerc sa obtin un feedback din partea lor si sa va dau de stire :-)

Voi ati profitat de reducerile Makeup Shop?

See U Soon!