duminică, 26 octombrie 2014

Machiaj complet sub 100 lei (ron)


Hello,hello!
In aceste zile circula prin blogosfera aceasta postare. Am vazut alegerile catorva blogerite si m-am gandit sa va arat si alegerile mele.
Toate produsele sunt incercate si folosite de mine in mod constant.Va invit sa le desoperiti.



Catrice Camoulfage Cream Corector - 16,5  lei
Are o putere de acoperire mare, fiind grozav pentru cosuri, zone rosii sau semne. Pentru zona de sub ochi mi se pare cam greu, cu tendinte de uscare, dar acest lucru se poate repara printr-o buna hidratare a acestei zone.

CC Cream Elmiplant - 17 lei
Desi am fost sceptica in momentul in care a aparut pe piata, iar review-urile erau impartite, m-am decis sa o cumpar (chiar aveam nevoie de un bb/cc cream). Sunt foarte bucuroasa de alegerea facuta, acoperirea este perfecta si, desi nu o pot purta singura pe fata (imi lasa fata lucioasa), rezista destul de bine.

Rimmel Stay Matte Powder - nuanta 001 Transparent - 16,5 lei *
O folosesc in combinatie cu CC cream-ul Elmiplant si isi face datoria destul de bine, rezistand pe fata pana la 6 ore (daca nu ma agit prea tare).

Creionul de sprancene Essence - 8,5 lei
Rezista foarte bine, iar culoarea mea (dark brown) mi se pare destul de naturala.


Creion de ochi Ada in nuanta Purpuriu - 1,5 lei
Ador culoarea mov, deseori folosind-o pentru machiajul ochilor. Folosesc creioanele mov Ada inca din liceu, fie pe lina apei (interiorul ochiului), fie pentru a realiza codite pe pleoapa superioara. Varietatea de culori este mare si sunt atat de ieftine!


Maybelline One by One Volume Express Mascara - 22 lei *
Ador acest rimel si forma pensulei. Eu ma impac foarte bine cu periutele din plastic, oferindu-mi o buna separare si alungire a genelor.


NYX Round Lipgloss - nuata Natural - 12,0 lei
Ador lip gloss-urile Nyx, acesta gama (round) fiind cea mai ieftina , dar la fel de buna. Este un gloss la care apelez destul de des, in machiajul de zi cu zi.


Total = 94 lei.

Nu am ales un blush pentry ca nu m-as fi incadrat in suma si chiar ar fi fost o alegere grea :-)
Acestea ar fi alegerile mele. Voi ce ati alege daca ati fi astfel provocate?

See U Soon!

* preturile indicate cu acest simbol au pret promotional sau fac parte din oferta curenta.