luni, 7 iulie 2014

Reviste si Cadouri: Iulie 2014

Hello,hello!
Deja a trecut o saptamana din aceasta luna de vara, deja a "zburat" jumate de an.
Revin cu postarea pe care sper sa o mentin in fiecare luna, cea a revistelor de moda/fashion de pe piata noastra editoriala.

Revista Cosmopolitan, disponibila atat in format mic, cat si mare (A4) are cadou un mini-deodorant BU.
Revista Unica a avut cadou un produs Yves Rocher (un sampon pentru stralucire) si o pila de unghii Mavala.

Unul din motivele pentru are am achizitionat Cosmopolitan a fost cadoul oferit, dar in acelasi timp m-a atras si coperta revistei.
A fost interesanta abordarea lor asupra manichiurii smarald, desi mi-ar fi placut mai mult un tutorial pas cu pas prin poze, dar apreciez efortul ☺
Alte articole ce merita mentionate:
Spa la tine acasa - un articol interesant si util daca esti fana a mastilor home made si tratamentelor naturiste.
5 provocari pentru o viata mai condimentata - niciodata nu e prea tarziu sa mai aduci cateva schimbari vietii tale.

Revista Unica recunosc ca am cumparat-o datorita cadoului, dar nu regret.
Interviul si sedinta foto ale Laurei Cosoi au fost interesante, am mai aflat cate ceva depre ea.
Mi-a placut articolul dedicat transpiratiei, fiind un subiect ce ma preocupa.
Articolul "20 de idei pentru o vara cool" mi s-a parut foarte haios si chiar am sa incerc sa adopt cateva din ideile propuse.
Nu mi-a placut articolul scris de Simona Tache "Scurta lista de vacanta" conform careia femeile isi iau cu ele in vacante garnituri de tren de bagaje.Nu mi-a placut modul si tonul folosit in scriere si incadrarea tuturor femeilor in aceasta categorie (asa am perceput articolul - doar parerea mea).
In aceasta luna oferta revistelor cu cadou mi s-a parut destul de slaba, doar revista Avantaje mai avand cadou - o pereche de cercei.

Voi ce revista ati cumparat luna acesta? Ce imi mai recomandati?

See U Soon!