duminică, 20 iulie 2014

NOTD: Watermelon

Hello,hello!
Stiu ca in ultima vreme postarile mele sunt strict legate de unghii, dar nu ma pot abtine din a cumpara noi oje (sunt o fata rea!).

I know lately all my post are strictly nails related, but I can't restrain myself from buying new polishes (I'm a bad,bad girl).

Asa cum ati vazut pe profilul meu de instagram (@abyukina) sau pe pagina de facebook (Aby's World) am fost la cumparaturi in Sephora (au reduceri!).

As you have seen on my instagram (@abyukina) or my facebook page (Aby's World) I went shopping in Sephora (they have sales!).

Aceasta oja Sally Hansen din gama Salon Manicure mi-a atras imediat atentia.
Este o nuanta frumoasa de roz inchis cu tente de rosu, cremoasa.

This Sally Hansen Salon Manicure nail polish draw my attention instantly.
It's a beautiful dark pink, with tones of red, creamy nail polish.
Sunt indragostita de aceasta nuanta si de formula.Se aplica foarte usor, un strat este suficient si ofera acoperire perfecta, dar eu am aplicat doua straturi (obisnuinta ☺) fara top coat. Vedeti ce lucioasa este? O iubesc!

I am in love with the shade and the formula. It's easy to apply, one coat is enough and gives full coverage, but I applied it in two coats(habit ☺) with no top coat. See how shinny it is? I love it!

Am realizat o unghie accent folosind Barry M Gelly Hi-Shine in nuanta Green Berry.E o nuanta de menta mai mult spre verde.De fapt este mai intensa decat se vede in poze.

I did an accent nail using Barry M Gelly Hi-Shine in Green Berry. It's kind of a mint but more on the green side.It's actually more intense than in these pictures.
Si pentru ca este vara am vrut sa aduc acest lucru in manichiura mea.
Trebuie sa spun ca nu este ce am avut in minte, dar mi-am pierdut indemanarea in a picta modele pe unghiile mele, asa ca acest model este singurul lucru decent ce a iesit: o felie de pepene rosu.

And since is summer I wanted to bring that to my manicure.
I must say is not what I had in mind, but I'm out of practice painting models on my nails, so this is the only decent thing that came out: a slice of watermelon.

*toate pozele urmatoare sunt realizate sub lumina artificiala / *all the following pictures are taken under artificial light.
Nu este prea grozava, trebuie sa imi mai exersez abilitatile in ale pictatului (stau destul de prost la capitolul arta).
Am pictat felia de pepene rosu folosind culori acrilice si pensule de nail art, iar apoi am aplicat top coat (Miss Sporty Turbo Dry).

It's not that great, I must practice my painting skills (I'm bad in the art zone).
I painted the watermelon slice using acrylics and nail art brushes and then I applied top coat (Miss Sporty Turbo Dry top coat).
Cred ca este o manichiura draguta si sper sa rezite cateva zile pe unghiile mele (asta daca nu ma plictisesc de ea ☺).

I think is a cute manicure and hopefully it will last a few days (if I don't get bored of it ☺).
Ati incercat ojele Sally Hansen din gama Salon Manicure? Aveti o culoare preferata?
Have you tried the Sally Hansen Salon Manicure nail polishes? Any colors you love ?

See U Soon!