luni, 5 mai 2014

TAG: Lazy Day


Hello,hello!
De mult nu am mai realizat un tag pe blog asa ca astazi a sosit vremea sa raspund la intrebarile unuia, Lazy Day tag.Tag-ul te "intreaba" despre produsele si obiceiurile pe care le ai intr-o zi lenesa ☺.
I think it was time for a new tag around here so today I will answer a few questions of the Lazy Day tag.
The Lazy Day tag questions you about the products and habits you have on a lazy day.
Here we go!


Produsele de par pe care le folosesti?/ Hair Products? 
Sampon uscat si/sau un cleste de par.
Dry Shampoo and/or a hair tong.

Machiajul &produsele de machiaj folosite? / Makeup Look & Makeup products?
Nimic, daca stau in casa sau lenevesc in pat, iar daca ies pana la piata folosesc corector, pudra, creion de ochi si rimel.
Nothing if I stay home or in bed and if I go out to the market I use concealer, powder,eye liner and mascara.

Tinuta? /Outfits?
In casa leggings, un tricou comod si soseste moi si groase.
Daca ies blugi, triou si adidasi.
Inside I wear leggings, a comfy shirt and my fluffy socks.
If I get out: jeans, a t-shirt and sneakers.
*da, am sosoni crosetati si nu ma despart de ei in casa niciodata :-)

Cafea si/sau ceai? / Coffee and/or tea?
Nu beau cafea asa ca mereu ceai, unul de fructe (de preferat de cirese sau zmeura).
I don't drink coffee so,always tea, a fruity one (preferably cherry or raspberry).

Gustari si dulciuri? / Snacks and sweets?
Hm...poate chipsuri (stiu, nesanatoase) si Snickers sau Raffaello.
Hm...maybe some chips (I know, not healthy) and Snickers and Raffaello.

Produse pentru rasfat / Pampering items
Spuma de baie si setul de gel de dus si lotiune de corp de la Versace Versense
Bubble bath and my Versace Versense showerl gel and body lotion set.

Va invit sa realizati acest tag si sa-mi lsati in comentarii linkul catre articolul vostru.Sau imi puteti lasa raspunsurile chiar aici ☺.
I tag all of you and please leave me the link to your blog post or write your answers here ☺

See U Soon!