luni, 26 mai 2014

Reviste si cadouri: Iunie 2014

Hello,hello!
Ultima oara cand am scris un astfel de articol a avu succes, asa ca m-am hotrat sa incerc sa am o astfel de postare in fiecare luna.

In opinia mea oferta cadourilor atasate revistelor pentru luna iunie e destul de slabuta in acest moment, insa inca nu au aparut toate revistele.

Cosmopolitan ofera cadou, la pretul de 9,90 lei un mini gel de dus B.U. cu iaurt si smochine (50 ml), iar in paginile acesteia se mai gasesc 2 mostre (Vichy Aqualia Thermal si Protejslip Discret) si un cod de cadou in magazinele Douglas.
Numarul lunii iunie are, pe langa o coperta vesela, a carei vedeta este actrita Kaley Cuoco Sweeting, si cateva articole interesante, dintre care mentionez "Tricoul alb",

"Cele mai tari 30 de trucuri de frumusete" cu ajutorul caruia am adaugat trucuri noi listei mele,
si un pictorial dedicat rujurilor si nuantelor de sezon.


Revista Glamour Romania nu are editie cu cadou, insa se poate comanda intr-un set impreuna cu "Ce se intampla doctore" si "The One" la un pret special de 15 lei - AICI.
Varianta simpla, de 6,90 lei are cadou intre paginile sale o mostra de Vichy Aqualia Thermal si o mostra de Protejslip Discret.
Tot timpul citesc pagina lor cu "Hei,este ok.."si luna aceasta pagina mi s-a potrivit destul de bine.
Mi-a placut pictorialul realizat pe plaja Corbu,
Si propunerile de vacanta...


Revista Marie Claire, ofera la pretul de 9,90 ron, cadou o masca  de fata Schaebens (pentru doua aplicari), iar in paginile sale gasim si o mostra a noului ruj L'Oreal L'Extraordinaire in nuanta 204 Tangerine Sonate.
Revista sarbatoreste 6 ani de la prima aparitie pe piata romaneasca, iar articolul in care se rememoreaza editiile trecute mi-a placut.
Recunosc ca factorul principal care m-a facut sa cumpar revista a fost prezenta actritei Shailene Woodley (The Descendants, Divergent, The Fault in Our Stars - din 13 iunie in cinematografe, pe baza unui roman de John Green), asa ca interviul ei a fost primul citit.
Revista mai are o serie de articole interesante, printre care si unul ce vorbeste de evenimentele de tip "garage sale" din Romania.Restul va las sa le descoperiti ☺

Voi ce reviste cititi de obicei?

See U Soon!