duminică, 25 mai 2014

Liebster Award II

Hello,hello!
Desi am mai raspuns la acest tag imi face placere sa raspund si la cel nominalizat de Georgia (Cosmeticopedia.ro).


Raspunsurile primului Liebster le puteti citi AICI.
Pentru cine nu stie acest tag, iata regulile:
- Postezi tag-ul pe blog;
- Multumesti bloggerilor care te-au nominalizat, cu link catre pagina lor;
- Scrii 11 lucruri despre tine;
- Nominalizezi 11 bloggeri care iti plac
- Raspunzi intrebarilor adresate de bloggerii care te-au nominalizat;
- Adresezi 11 intrebari bloggerilor nominalizati.

Ii multumesc inca odata Georgiei pentru nominalizare.
Iata (alte) 11 lucruri despre mine:
- sunt cam visatoare
- sunt romantica
- uneori sunt timida
- nu am carnet de conducere si nu stiu daca mi-l voi lua ( :-P)
- dezvolt obsesii trecatoare pentru anumite obiecte/forme/culori/flori etc.
- imi place sa am produe complementare (ex. daca am genta rosie, imi place sa am portofelul rosu, incaltarile sau un alt element vestimentar rosu)
- acasa sunt dezordonata
- dorm mereu cu sosete in picioare (fie vara, fie iarna)
- nu imi plac animalele de companie in casa (apartament de bloc)
- stiu (mod conversational) limba spaniola
- caut mereu pasiuni noi, ma dedic un timp lor, iar apoi le abandonez :-P



Iata intrebarile Georgiei:
  • Ce anume te-a motivat sa incepi bloggingul?
Am dorit sa imi spun si eu parerea despre produsele pe care le folosesc. Intre timp,au inceput sa predomine postarile tip NOTD.

  • Ce pasiuni/ hobby-uri ai?
Imi place sa citesc si sa merg pe munte. Imi place sa joc popice/bowling :-)

  • Care este brandul tau preferat de produse cosmetice?
Nu cred ca am un brand anume, mute produse am de la Essence si Maybelline.

  • Care este blogul romanesc prefera sau blogurile romanesti preferate?
Sunt mai multe, o citesc destul de des pe Georgia (Georgia's Mirror) si A Beauty Tale, dar citesc mult mai multe, in general cele din blog roll-ul meu sunt cele mai cititie.

  • Preferi sa citesti o carte in format clasic sau în format electronic?
Prefer fizic, dar recunosc am un kindle si e mult mai usor de transportat ☺
  • Pe ce cai obisnuiesti sa te informezi in legatura cu noutațile de beauty? Reviste, internet, mergi direct in magazine? 
In general internet, iar apoi incerc varianta din magazine.

  • Preferi muntele sau marea? 
Eu zic ca marea, desi recunosc ca ajung mult mai des la munte :-)


  • Obisnuiesti sa mergi la teatru?
Inainte mergeam destul de des, dar in ultima vreme (de cand nu mai am carnet de student) ajung mai rar deoarece biletele sunt destul de scumpe (cel putin la TNB).

  • Care este produsul de make-up sau ingrijire fara de care nu ai putea functiona?
Crema de fata (inca sunt in cautarea uneia perfecte pentru tenul meu), corector, creion si rimel.

  • Cat timp lucrezi la un articol?
Depinde cat de complex este. Daca necesita poze multe, dureaza pana la 5 ore (inclusiv prelucrarea pozelor), in medie 2 ore (fara verificarea articolului, pe care incerc sa o fac mult mai tarziu pentru a observa greseile ☺ )

  • Exista un lucru pe care ai dori sa il schimbi la imaginea blogului tau ?
Da, tema de fundal, desi e de curand schimbata.

Iata intrebarile mele:

  • Preferi shoppingul online sau fizic?
  • Esti un cumparator impulsiv sau analizezi oferta de produse inainte?
  • Te influenteaza articolele de pe bloguri in a cumpara un anumit produs?
  • Preferi rujul sau glosul?
  • Care este youtube gruru preferat in materie de make-up si fashion?
  • Melodia preferata in acest moment?
  • Cartea preferata?
  • Produsul de make-up /infgrijire preferat - gama de lux?
  • Familia te sustine in activitatea ta online?
  • Cand nu ai inspiratie cum reusesti sa treci peste acest moment?
  • Iti plac colaborarile intre bloggerite?


11 blogeri de nominlizat...hm...grea decizie...

Tyana - http://tyanamakeup.blogspot.ro/
Mihaela - http://www.lacquerbuzz.com/
Lorena - http://mademoisellelorraine.blogspot.ro/
Dee - http://bydee-make-up.blogspot.ro/
Elisa - http://www.littlebeautybag.com/


De asemenea, daca doriti sa il realizati puteti sa imi lasati linkurile in comentarii. Asa voi descoperii mai multe lucruri despre voi.

See U Soon!