vineri, 2 mai 2014

Favoritele lunii aprilie / April Favorites

Hello,hello!

Inca o luna a trecut asa ca a sosit timpul sa va arat produsele mele preferate in luna Aprilie.
Another month is over so it's time to show you my favorite products during this month.
Daca va amintiti aceasta postare mi-am cumparat o noua crema de fata pentru tenul meu gras de la Cosmetica Verde.Am folosit-o pana in prezent si trebuie sa spun ca sunt incantata de ea.Nu voi spune prea multe, voi face un review in curand.
If you remember this post I bought a new face cream for my oily skin from Cosmetica Verde. I have tried it until know and I must say I am really pleased with it. I won't say much, I will do a full review on it soon.

Acum doua saptamani am descoperit ascuns pe un raft in DM acest rimel de la Maybelline si am fost incantata.Inca sunt.Imi place pensula, iar genele mele sunt bine definite.
Two weeks ago I discovered hidden on a shelf in a DM store this Maybeline mascara and I was trilled.I still am. I like the brush and my lashes are well defined.
Intampin dificultati in a gasi un antierspirant bun si sunt intr-o continua cautare.De aceasta data am incercat unul din plafar si este ok.
I have trouble finding a good antiperspirant deodorant or stick and I'm constantly searching for one. This time I tried one bought in a plafar (natural products shop) and it's OK.
Imi plac lotiunile micelare, iar aceasta nu face exceptie.E similara celei Bioderma, dar mult mai ieftina.A fost la oferta cand am cumparat-o asa ca puncte bonus pentru  mine!
I like micellar cleansing waters a lot and this one is no different. It is similar to Bioderma, but much cheaper.It was on offer when I bought it, so points for me!
Acest ulei scrub de corp este doar o mostra si l-am folosit doar de 2 ori, dar il iubesc!!Miroase fantastic, a portocale, si are mici particule ce ajuta sa masezi si exfoliezi pielea. Unde mai pui ca iti lasa pielea hidratata! Intentionez sa cumpar varianta full size de la Aseyda.
This body scrub oil  is just a sample size and I only used it twice but I love it!! It smells awesome, of oranges, and the tiny particles helps massage your skin and scrub it.It also leaves your skin hydrated.I want to buy a full size one, it's from Aseyda.
In aceasta luna am intins mana, frecvent, dupa acest parfum (pe care l-am imprumutat de la mama).Este Versace - Woman si miroase dulce, dar si fructat, greu de descris. Va las descrierea oficiala: "" Este modern cu note usoare, florale, cu nuante fructate si lemnoase.Notele intense florale de inceput includ iasomie, trandafir salbatic, frunze de frangipan si bergamonta.Notele de mijloc sunt compuse din lotus,prune, zmeura si cedru albastru libanez.Notele de final sunt compuse din mosc, ambra gri si lemn hinoki."- Fragantica.com

This month I saw myself, frequently, reaching for this perfume (I borrowed it from my mom). It's Versace - Woman and it's smells sweet, but also fruity, it's hard to describe it.I can only put here the official description: "This is a modern light floral with fruity and woody nuances. The intense floral opening includes jasmine, wild rose, frangipani leaves and bergamot. The powerful and strong heart note is composed of lotus, plum, raspberry and Lebanese blue cedar. The mesmerizing end note is composed of musk, grey amber and Inoki wood." - Fragantica.com
Stiti din aceasta postare ca iubesc aceasta crema si imi ajuta pielea sensibila a mainilor. Uneori o folosesc si pentru fata.
You know from this post that I love this cream and it helps my sensitive hand skin.Sometimes I use it for my face too.
In ceea ce priveste machiajul am folosit des kit-ul Sleek pentru contur in nuanta Light.Incerc sa imi imbunatatesc tehnica de conturare ☺.
Regarding make up I used a lot the Sleek Counturing Kit in Light.I'm trying to improve my counturing technique ☺.
Acestea au fost produsele mele favorite in luna aprilie.
Voi ce ati iubit in aceasta luna?

These were my favorite products this month.
What have you loved this month?

See U Soon!