joi, 3 aprilie 2014

Reviste si cadouri: Glamour & Marie Claire

Hello,hello!
E prima oara cand abordez acest subiect, legat de reviste si cadouri, dar asa cum mie imi place sa descopar ce mi-as putea achizitiona si citi, doresc sa va informez depre aceste doua reviste ce le-am cumparat ieri.

Revista Glamour Romania o are pe coperta pe Kate Bosworth, iar in paginile revistei gasiti un articol scris de Taffy Brodesser-Akner si fotografii de Sebastian Kim.
Un alt articol ce mi-a atras atentia a fost "Frumusetea cumparata online" scris de o bloggarita autohtona, Ana Maria Tatucu, articol care ne recomanda cateva siteuri de cumparaturi online.

Desigur, motivul principal pentru care am achzitionat revista a fost Glamour Shopping Card, un card ce oferta reduceri de pana la 30% in perioada 7-13 aprilie in magazinele partenere.
Mai jos gasiti magazinele si colectiile la care cardul are reduceri.



 Deja imi sclipesc ochii vazand ojele Nicole by Opi si produsele Rimmel.


 O vizita pe la raionul de accesorii la New Yorker nu poate aduce nimic rau, nu?

 Ah...Parfois...♥



Mi se termina spuma de curatare Apivita (Review AICI) si ma gandesc sa achizitionez una noua.☺





 Sephora, mereu ne atrage...lista ar fi lunga,trebuie sa fiu chibzuita ☺



 Ceaiul meu preferat se gaseste la Carturesti, asa ca sigur voi profita de reducere .

Eu zic ca cei 6,90 pe care i-am dat pe revista merita pana la ultimul banut.
Pe voi ce reducere va atrage?

Cea de a doua revista, Marie Claire a fost o revista cautata datorita cadoului. Pentru 12,90 lei primesti cadou un rimel essence Lash Mania.
Primul lucru care m-a deranjat la acest rimel este mirosul puternic de alcool pe care il are. Nu am reusit sa ii gasesc lista de ingrediente, si daca nu ma insel, e posibil ca aceasta varianta sa nu mai existe, pe piata sa fie varianta imbunatatita Lash Mania Reloaded.
Mi-a placut articolul despe ultima plaja salbatica a Eropei, Piemanson, si interviul cu Laura Cosoi.
Nu stiu cat de buna a fost investitia, dar am sa pun la treaba rimelul, sa vad ce poate.
Asa arata astazi, la 13 ore de la aplicare. Nu mi se pare ca alungeste prea mult, dar a fost aplicat intr-un singur strat ☺

Voi va cumparati de obicei reviste cu cadouri? Ce cadou al unei reviste v-a incantat cel mai mult?

See U Soon!