miercuri, 9 aprilie 2014

NOTD: Milani 3D Holographic 509 HD

Hello,hello!
Astazi vreau sa va arat o oja 3D holografica de la Milani.
Am deja una mova (o puteti vedea AICI) si am vrut sa mai incerc o alta culoare, asa ca am ales una gri-argintie.
Today I want to show you a 3D Holographic nail polish from Milani.
I have a purple one already (see it HERE) and I wanted to try another color, so I chose the grey - silvery one.

Oja este o combinatie de glitter gri, argintiu, roz,albastru, mov (greu de descris).
Acoperirea in doua straturi nu este prea buna.
The nail polish is a combination of grey, silvery, blue,pink,purple glitter (very hard to describe).
It's quite sheer even in two coats.

A trebuit sa o aplic peste o oja de baza (OPI My vampire is a buff), in doua straturi.
I had to apply it over a base nail polish (OPI My vampire is a buff), in two coats.
Look-ul final este mult mai bun.
The finished look is much better.

Rezultatul final este lucios, iar oja se indeparteaza usor de pe unghii.
Am incercat sa surprind efectul holografic, dar a fost foarte greu.
The finished look is glossy and it's easy to get it off your nails.
I tried to capture the holographic effect, but it was hard.

See u Soon!