duminică, 27 aprilie 2014

Lentile de contact sau ochelari?

Hello,hello!
(Romanian only)
***
Dupa cum stiti port ochelari de vedere (am dioptrii de -0,75) asa ca acestia sunt un accesoriu necesar pentru mine. Dioptriile nu sunt mari,insa daca nu port ochelarii vad in ceata si nu suport acest lucru.

Desi imi iubesc ochelarii sunt activitati sau ocazii in care mi-as dori sa nu ii port.
Am practicat sportul de performanta, insa nu am renuntat niciodata la ochelari. Activitatile recreative le practic folosind ochelarii, asa ca atunci cand am avut sansa sa incerc lentilele de contact, nu am spus nu.

Cei de la Videt.ro au fost foarte draguti sa imi trimita spre testare o perche de lentile pentru a le supune testelor si exigentelor mele.
Pachetelul primit a continut o perche de lentile Acuve Oasys cu Hydraclear Plus, dioptire -0,75 , o carticica (prospect) cu informatiile necesare despre lentile, modul de aplicare si purtare, un tub de solutie de intretinere cu suport si 2 cartonase in care sa notez data de deschidere a lentilelor.
Lentilele sunt produse de Johnson & Johnson Vision Care Inc. si au un continut de polimer/apa (%) de 62/38,ambalate in solutie salina tamponata cu metil eter celuloza, cu filtrare UV.
Sunt foarte moi si maleabile.Desi am mai incercat in trecut lentile de contact, acestea au fost primele asa de moi.
Aplicarea a fost foarte usoara, am privit in fata si am aplicat lentila, asezandu-se foarte repede pe ochi.
Atat de repede si fara niciun pic de disconfort ca a trebuit sa ma uit bine in oglinda sa vad daca este acolo.

Ca dovada, uitati un close-up al ochiilor purtand lentile.

Am aplicat make-up, cu grija (puteti citit articolul lor despre make-up si lentile de contact) putand sa ma bucur de diverse activitati linistita: am putut purta ochelari de soare fara dioptrie, am alergat, m-am uitat la televizor etc.
Recunosc ca dupa mai bine de 12 ore de purtare se simte un mic disconfort, dar acest lucru se poate rezolva prin aplicarea unor lacrimi artificiale (picaturi ochi).

Trebuie sa aveti grija daca aveti un mic disconfort la ochi sa nu clipiti prea des sau sa va frecati deoarece lentila fiind atat de moale, riscati sa o mutati de pe ochi si va trebui sa o indepartati si re-aplicati.
Atat de tare am uitat ca port lentile ca m-am frecat la ochi si bineinteles ca am mutat lentila, asa ca am indepartata-o, am curatat-o si am aplicat-o inca odata.
Solutia primita de mine (Avizor - solutie universla care indeparteaza depunerile de proteine pentru orice fel de lentile moi) curata foarte bine.Nu uitati: un tub de solutie este valabil maxim 90 de zile de la deschidere!

Lentilele purtate de mine au valabilitate 2 saptamani la purtare zilnica intrerupta sau o saptamana la purtare continua (inclusiv noaptea).

Desi m-am obisnuit cu ochelarii si de multe ori imi completeaza tinuta, incerc sa apelez la lentile de contact la ocazii speciale, la activitati sportive (desfasurate in medii normale unde am acces la apa curenta pentru a ma spala pe maini inainte de aplicare) sau in zilele insorite cand doresc sa port ochelari de soare (pe a caror lentila nu am aplicat dioptrie).
*stiti de ce zambesc enigmatic, nu? Vad bine totul, hihi :-)
Site-ul videt.ro ofera o gama larga de lentile de contact, de la mai multi producatori, inclusiv cele colorate, ofera ochelari de vedere si ochelari de soare, optiunile fiind destul de multe.
La ochelarii de vedere au chiar opiunea de a proba ochelarii acasa pentru a vedea daca te avantajeaza :-).

Preturile sunt avantajoase, iar la comenzi de 250 ron transportul este gratuit.

Daca sunteti utilizatori/oare de ochelari, ati incercat lentilele de contact pana acum? Ce brand preferati?

See U Soon!

***Lentilele au fost primite gratuit spre testare din partea videt.ro, insa acest lucru nu a influentat parerea mea despre produs.