luni, 24 martie 2014

NOTD: White & Black

Hello,hello!
Da, stiu ca a trecut mult timp de la ultima postare si imi cer scuze. Promit ca voi incerca sa postez mai des.
Yes I know it has been a long time since I've wrote a blog post and I apologize. I promise I will try to post more often.

Pentru astazi v-am pregatit o manichiura care mi-a placut mult, o combinatie de alb si negru.
For today's post I have a manicure I really loved, a white and black one.

Ca baza am folosit essence Snow Jam 04 Top of the Ice Stram (toata colectia o puteti vedea AICI), o oja alba cu particule mici si fine de sclipici albastru si mov. Acoperirea este ok in doua straturi, desi eu prefer o acoperire mai buna.
As a base I used essence Snow Jam 04 Top of the Ice Stream (see full collection HERE) ,a white nail polish with small, almost unnoticeable blue and purple glittery flakes. The coverage is OK in two cots, although I would prefer more coverage.  

Cred ca este o nuanta draguta pentru o manichiura de nunta in cazul in care nu cauti ceva foarte special, doar o oja.
I think is a lovely shade for a wedding manicure if you are not looking for something special, just a nail polish.
Pe inelar, ca unghie accent, am aplicat un strat de Golden Rose Jolly Jewels numarul 123, o combinatie de glitter argintiu, alb si negru,de diferite forme si dimensiuni,toate intr-o suspensie incolora.
On my ring nail, as an accent nail, I've applied one coat of Golden Rose Jolly Jewels in no. 123, a combination of different size and shape glitters in silver,white and black in a colorless suspension.
Am folosit un singur strat, iar glitterul a fost suficient pentru gustul meu, dar poate fi aplicat si in doua straturi pentru o acoperire mai buna cu glitter.
I only used a coat and the glitter was enough for my taste,but you can also apply two coats for a better coverage with glitter.
Am folosit si top coat, dar nu era neaparat necesar, glitterul nu s-a simtit aspru pe unghie si nu se agata de haine.
I used also top coat but it wasn't necessary, the glitter didn't feel harsh and it doesn't cling on clothes.
Cred ca este o manichiura draguta.Voi ce credeti?
I think is a cute manicure. What do you think?
See U Soon!