luni, 31 martie 2014

DIY: Bentita din material textil

Hello, hello!
Daca ma urmariti pe facebook, zilele trecute am postat poza unei bentite realizata dintr-un tricou vechi.
Cateva ati fost interesate de un tutorial, asa ca mi-am facut curaj si am filmat primul meu videoclip pentru canalul de youtube.Nu este perfect, are defecte, dar este un inceput.
Sper sa va placa ☺

Aveti nevoie de:

  • un tricou vechi
  • foarfeca
  • ac de siguranta
  • ac si ata
  • accesorii

Iata si tutorialul video:


Am foloit acul de siguranta pentru a prinde fasiile de material la capatul de unde am inceput sa impletesc.
Schema impletiturii este urmatoarea:
Fasia 1 merge peste fasia 2:
Fasia 3 merge peste fasia 1:
Fasia 1 peste fasia 4:
Fasia 5 peste fasia 1:
Si repetam astfel procesul pana ajungem la o impletitura de lungimea dorita.
Nu uitati, dupa prima runda de urmare a schemei de mai sus, fasia care initial a fost numraul 2 va deveni numarul 1 ☺.
Ve-ti vedea ca odata ce ati repetat schema de cateva ori o sa va vina usor sa impletiti.

Puteti accesoriza bentiile cum doriti sau le puteti lasa simple.
Iata rezultatele mele:



Sper ca v-a placut aceasta postare, noua pentru mine, si sper ca si tutorialul video a fost pe placul vostru.
Stiu ca nu a fost perfect, a fost un pic dificil de filmat neavand o camera foarte performanta care sa imi usureze munca,dar l-am facut cu mare drag.
Nu uitati sa dati like videoclipului pe youtube - il puteti gasi AICI.

Daca realizati bentita astept pozele voastre pe pagina de facebook sau pe instagram utilizand hashtag-ul #diyabyukina.

Mai doriti sa vedeti astfel de postari? 

See U Soon!