sâmbătă, 29 martie 2014

Bunatati Cosmobeauty 2014

Hello,hello!
Anul acesta targul Cosmobeauty s-a tinut mult mai devreme ca de obicei,in perioada 28-30 martie, la Sala Palatului.
Bineinteles ca nu am ratat ocazia sa il vizitez chiar in prima zi, asa ca in postarea de astazi va voi spune ce am vazut in scurta mea vizita si, bineinteles, ce mi-am luat ☺

Participantii sunt cam aceieasi ca si anul trecut (cu cateva exceptii), insa asezarea mi se pare mai aerisita.
Inca de la intrare esti intampinat de standul BeautyOne, distribuitor oficial al roduselor profesionale de ingrijire a parului CHI, Label M si iColor.
Si in acest an au pachete la peturi promotionale variind intre 89 si 189 ron, in functie de combinatie. Am zarit pachetele CHI si la preturi de 159 ron. Eu cred ca se merita investitia ☺

In stanga acestui stand se gaseste standul produselor Paese unde am zarit preturi pentru fonduri de ten intre 58 si 78 de ron, preturi foarte bune.
Un review al unuia din fondurile de ten Paese - Matte & Cover puteti gasi pe blogul Ioanei Dumitrache AICI.
In fata standului Paese se gaseste standul Orly unde ojele si tratamentele se gasesc la pretul de 37 de ron. Aveau inclusiv ojele semipermanente gelfx.
Vis-a-vis de standul Orly se gaseste sandul Parisax unde preturile mi s-au parut mai mari ca anul trecut.

Am zarit standuri cu aparate de tuns parul, indreptat, ondulat de la Toni&Guy la preturi intre 200 ron si 380.

Intrand deja spre culoarele de acces catre scarile de la etajul salii, gasiti standuri cu produse de unica folosita in cosmetica, ustensile de manichiura, ceara si aparate de coafat.

Pe acest culoar m-am oprit la standul Aseyda, un stand cu sapunuri naturale, uleiuri de masaj,sare de baie, masti de fata etc.


Nu am plecat cu mainile goale,va spun mai tarziu ce mi-am luat ☺

Am trecut si pe langa standul Calsa, unde oferta era foarte slaba din punctul meu de vedere :-(, pe langa standul Make-up Atelier unde preturile sunt mari, dar din review-urile citite, produsele sunt foarte bune (nu mi s-a permis sa fac poze).

Exisa un stand Gosh - la care insa preturile nu m-au atras, nici reduceri nu prea am vazut, un stand Inglot, insa nu cu produse de vanzare, doar stand de make-up.
Langa acesta, cei de la Cupio au stand micut, dar plin de reduceri, preturi incepand de la 2 lei (cutiutele mici cu sclipici, scoici, bilute si paiete).
Revenind in sala principala gasim nelipsitul stand Malu Wilz si standul Cosmetica Verde, un stand pe care mereu il caut.Sunt unici distribuitori ai produselor americane Jordana si Miliani, desi, din pacate,nu au cele mai noi colectii ale acestor firme. Au si o multime de produse, fara parabeni, de ingrijire, la preturi avantajoase.
Se mai gasesc: nelipsitul stand Melkior, standul Magic Nails cu multe articole pentru unghii (pile,rozete de unghii false, geluri UV, lampi UV, genti etc.), Aseda, Magiq , Oyster, Hofigal, Kallos, Fagurele cu miere, Zepter si alte cateva cu produse naturise, standuri cu aparatura pentru saloane sau extensii de par.

Am simit lipsa standului NYX sau a standului Professional Make-up, desi exista un stand cu firma acestuia, insa nu am vazut produse spre vanzare.

Si a sosit vremea sa va arat bunatatile mele, nu?
Cum va spuneam, prima oprire importanta a fost la standul Aseyda.De aici am plecat cu o masca de fata pentru tenul gras si doua mostre de ulei de masaj, unul din el fiind exfoliant.
Prietena mea si-a luat o masca exfolianta cu miere, ulei de masaja cu parika si un sapun natural cu portocale si scortisoara, care miroase fooarte bine, pe care regret ca nu mi l-am luat si eu :-D (nu le am in poze, din pacate ☻).Sunt curioasa sa incerc produsele achizitionate si am sa revin cu feedback.

Urmatoarea oprire a fost la stadul Cupio de unde am plecat foarte fericita.
Am intrat in posesia unei minunate tablite cu modele pentru stampila, 208 la numar, timp sa am sa le incerc pe toate ☻- 55 lei. Un castronel special de manichiura - 3 lei si ulei de cuticule cu lavanda - 6 lei, putin sclipici, bilute de unghii si paiete - 2 lei/buc.






M-am oprit si la standul Magic Nails de unde am plecat cu catvea pile de unghii, printre care si una de sticla, de care sunt foarte curioasa.
Ultima oprire a fost la standul Cosmetica Verde de unde am plecat cu urmatoarele produse:
Mi-am luat (in sfarsit!) blushul Milani Baked in nuanta 03 Berry Amore (pe care l-am vazut intr-un video a lui Ingrid Nilsen - missglamorazzi) si pe care de abia astept sa-l incerc.



Mi-am recumparat scrubul facial cu cires japonez si ghimbir, un balsam de par cu miere si struguri - miroase demential! si o crema de fata pentru zi, fara parabeni, matifianta, pentru ten gras si mixt.

De data aceasta am fost cumintica si mai cumpatata in alegerea produselor de care am nevoie.
Daca aveti drum prin Bucuresti/sunteti din Bucuresti puteti vizita targul intre orele 9-17, fiind deschis pana duminica.

Voi de ce ati fi interesate?

See U Soon!