vineri, 14 februarie 2014

NOTD: Sweet Valentine ♥

Hello,hello!
La multi ani! cu ocazia Sfantului Valentin - sarbatoarea importata de peste hotare, daca o sarbatoriti. Daca nu, sa aveti o zi de vineri frumoasa!
Nu puteam sa las aceasta sarbatoare sa treaca neobservata aici pe blog, asa ca va prezint propunerea mea.
Happy Valentine! if you are celebrating, if not, Happy Friday!
I couldn't let this Valentine to pass without showing you a proper manicure ☺
Am folosit: / I used:


Ca baza am folosit Avon Pearl Shine, doua straturi de essence nude glam - nuanta 04 ice latte si sclipici forte fin, roz, pe inelar.
As a base I used Avon Pearl Shine, two coats of essence nude glam in 04 iced latte and pink fine glitter on my ring finger.

In continuare, cu un punctator si oja alba (Golden Rose Care+Strong 104) am creat inimioare mici folosind tehnica punctelor.
Next, with a doting tool and white nail polish (Golden Rose  Care+Strong 104) I created little hearts using the dot technique.
Tehnica se prezinta ca in poza de mai jos / The technique goes like in the below picture 
Rezultatul meu : / My results:

Peste am aplicat ca top coat Dior Nail Glow - review AICI.
Over I applied as a top coat Dior Nail Glow - review HERE.


Imi place efectul pe care top coatul Dior l-a creat.
I like the effect the Dior Top Coat created on my nail.



Sper sa aveti o zi superba!
Hope you have a great day!

See U Soon!