luni, 2 decembrie 2013

Favoritele lunii Noiembrie / November favorites

Hello, hello!
Nu-mi vine sa cred ca luna noiembrie s-a sfarsit si Craciunul e asa de aproape.
Pana atunci insa am sa va prezint preferatele mele in noiembrie.

I can't believe November it's over and Christmas is so close!
But until then, let me show you what I've loved this past month.

Cele mai multe produse fac parte din categoria machiaj, dar s-au mai ratacit si alte cateva.
Most of my favorites are make-up items, but I have a few others.

Fondul de ten preferat luna aceasta a fost Rimmel Stay Matte in nuanta 100 Ivory. Cat de curand am sa pot, voi posta un review.
My favorite foundation this month was Rimmel Stay Matte 100 Ivory.As soon as I can I'll post a review.
Ca farduri de pleoape am folosit din paleta Sleek Vintage Romance nuantele Romance in Rome, Marry in Monte Carlo si Bliss in Barcelona.
As eye shadows I used the Sleek Vintage Palette shades Romance in Rome, Marry in Monte Carlo and Bliss in Barcelona.
Am folosit de asemenea fardul Il Makiage Lava si fardul MAC Sketch.
I've also used a lot Il-Makiage Lava paired with MAC Sketch.


Am aplicat fardul pe intreaga pleoapa cu pensula Sigma E55. Nu stiu de ce nu am folosit-o pana acum, dar e clar una din pensulele mele peferate.
I've applied my eye shadow over my lid with my Sigma E55 brush. I do not know why I haven't used it until now but it's one of my favorite brushes.
Tusul meu preferat a fost W7, negru. Rezista foarte bine pe pleoapele mele pana la 10 ore.
My new favorite eye liner is W7 in Black. Stays very well on my lids, up to 10 hours.
Cel mai folosit mascara a fost cel de la Yves Rocher, Sexy Pulp.
The most used mascara this month was Yves Rocher Sexy Pulp.

Pe buze am folosit creionul ruj de la avon in nuanta Mauve Model.
On my lips I've used Avon lip crayon in Mauve Model.

Produsele mele de zi cu zi au inclus sprayul deo Sanex Dermo si parfumul Elizabeth Arden - True Love.
My day to day products are Sanex dermo Invisible deo spray and Elizabeth Arden True Love perfume.

Pentru buna dispozitie am ars o lumanare achizitionata din DM cu un ambalaj dragut,cu bufnite, cu miros aromat, mirodenii de sezon (in opinia mea).
For my good mood I've burned a DM candle with a cute pattern(owls) and a great smell, a bit spicy.
Bautura mea preferata a fost ciocolata calda relizata cu lapte, bezele americane, frisca si scortisoara.
And my favorite drink was hot chocolate made with milk, marshmallows, whipped cream and cinnamon.

Serialul meu preferat a fost Arrow (Arcasul, difuzat de Universal Channel - mari, ora 22.00).L-am urmarit anul trecut cand s-a lansat, dar dupa epidosul 10 l-am abandonat. Luna aceasta am terminat primul sezon care mi s-a parut foarte bun. Din al doilea sezon nu am vazut decat 4 episoade si nu sunt foarte impresionata, dar ii dau inca o sansa.
My favorite show was Arrow. I've watched it last year but gave up after the first 10 episodes. This month I've finished the first season which was awesome. The second one, until now - I'm at the 4th episode - it's not that great, but I will give it a chance.
Care au fost preferatele voastre in luna Noiembrie?
What were your favorites in November?

See U Soon!