vineri, 18 octombrie 2013

Vinerea Muzicala / Musical Friday (16)

Hello, hello!
Stiu ca saptamana trecuta am sarit peste aceasta postare, dar sa fiu sincera nu am avut melodii noi sa impartasesc, am ascultat unele mai vechi.

I know last week I skipped this blog post, but to be honest there weren't new songs on my playlist, I was just listening old ones.

In aceasta saptamana am melodii noi :-)

This week I have new ones :-)

Here we go!

1. Maître Gims - Bella



2.  DJ Sava ft. Raluka & Connect-R - Aroma


3. James Arthur - Impossible 
*i-am urmarit evolutia de-a lungul concursului. Mi s-a parut un castigator mai comercial fata de adversarul sau care, din punctul meu de vedere, are o voce mai buna (dar stil diferit).

*I've watched his path throughout the show and I taught was a commercial choice (being the winner). The other contestant, in my opinion, had a better voice (but with another style).


Imi recomndati alte melodii?
What about you? Any new songs you recommend? 

See U Soon!