sâmbătă, 5 octombrie 2013

The end...Septembrie

Hello, hello!
Deja stiti despre ce o sa vorbesc astazi, despre produsele terminate in ultima perioada, cuprinzand luniile agust si septembrie.

Haide-ti sa incepem :-)

In materie de ingrijire a parului, in ultimele 2 luni am terminat 2 sampoane.
Am o relatie dificila cu aceste produse deoarece parul meu se ingrasa foarte repede si sunt in cautarea samponului perfect care sa imi permita spalarea parului la 3 zile.

Primul sampon terminat a fost Activa Plant de la Gerocossen (comandat de pe dacicool.ro).
Cu mesteacan, urzica si vitamina E, nu m-a ajutat.

Al doilea sampon a fost Pantene Aqua Light. Am zis sa iau ceva usor, sa nu imi incarce parul etc...
Nu am avut mare succes nici cu el, dar s-a comportat mai bine decat primul.Am putut sa imi port parul desprins 2 zile (a doua zi cu putin ajutor din partea samponului uscat).

In materie de ingrijirea parului folosesc cel putin odata pe saptamana masca de la Kallos, Placenta.
Un pordus ieftin, dar care isi face treaba bine. Hraneste parul meu, in special varfurile (unde il aplic cu precadere).

Tot pentru varfuri folosesc si tratamentul leave-in de la Avon cu Moroccan Oil.
Sunt sigura ca adevarata cantitate de moroccon oil e mica (avand in vedere si pretul foarte bun al acestuia), dar imi ajuta firele despicate, mai ales dupa ce in ultima perioada am folosit Tangler Tezeer.
Il aplic cu degetele si apoi coafez normal parul.Imi place ca ajuta si la descurcarea acestuia.

In materie de ingrijire corporala, am reusit sa termin dou geluri de dus, cantitate mica.

Gelul de dus Avon, Planet Spa cu goji a avut cantitatea perfecta pentru a fi luat in concediu, chiar m-am intros cu jumatate de sticla.
Pe cat de mult mi-a placut sticluta, pe atat de mult mi-a displacut orificiul de scurgere al acesteia. Consistenta  gelului de dus a fost groasa si aproape imposibil de scos din sticla. Am desurubat de tot capacul si chiar si asa m-am chinuit sa scot produsul.

Am dat o sansa si mini gelului Bronnley cu Portocala si Iasomie.
Va spun sincer ca imi pare rau ca nu i-am dat atentia cuvenita mai devreme. Desi poate parea un pic greu mirosul, la dus e fantastic! Te revigoreaza instant si chiar persista usor pe piele.Face spuma in cantitate adecvata. Am sa incerc sa il caut in farmaciile Help Net, dar din cate stiu are un pret destul de piperat :D

Exfoliantul de corp de la Yves Rocher cu piersica a fost salvarea mea dupa intoarecerea din concediu.
Are o consistenta cremoasa, cu particule abrazive din semintele de piersici care isi fac bine treaba. Mirosul este placut si persista dupa folosirea scrubului.

Am terminat si crema de fata Avon Anew Aqua Youth cu factor de protectie SPF15.
A fost ok, un pic mai "grea", ca orice crema cu factor de protectie.Trebuie aplicata cu cel putin 15 minute inainte de aplicarea machiajului pentru ca acesta sa fie ok.

In materie de make-up a trebuit sa ma despart de cateva produse pentru ca au expirat.

BB creamul de la Garnier a fost achizitionat chiar la aparitia pe piata si chiar daca nu a fost folosit tot (desi destul de des), trebuia sa plece. Review AICI.

De pudra Flormar m-am desparit pentru ca am terminat-o. Una din pudrele mele preferate.

Am spus Adio! si celor 2 rimeluri colorate Chaterine Arley. Nu au fost folosite intens, insa ochii ma deranjau de fiecare data cand le foloseam. Asa ca am decis sa nu le mai  tin.Daca vreti sa vedeti colectia mea de rimeluri si parerea despre ele, gasiti postarile AICI si AICI.

Adio! si rujului Farmasi 09 LipMaximizer care a stat ratacit intr-o geanta mai bine de un an. Asa ca a trebuit sa il arunc.

Adio batonului tratament Oriflame pure Nature, care si-a facut ok treaba.Partea verde cu extract de ceai verde pentru tratamentul cosurilor, partea colorata pentru ascunderea acestora.

Balsamul de buze de mai jos este al 2-lea terminat de la aceasta firma.Este vorba de Berkeley Square, setul de 3 lip balm: cocos, capsuni si blackberry.Cel de mai jos este varianta cu capsuni.

Va vine sau nu sa credeti, am si cateva produse din categoria nails!

Tratamentul meu favorit pentru intarirea unghiilor ESSENCE ultra strong.Sunt acum la a 3-a sticluta. Review-ul meu il gasiti AICI.

Desi de obicei nu pun in aceste postari sticlele de accetona (caci termin destul de multe) m-am hotarat sa o includ acest dizolvant de unghii.
A fost achizitionat de la Auchan, e marca proprie,200 ml la un pret de aprox. 6 lei. Am fost foarte multumita de acest produs, miros placut, indepartare usoara a ojelor, chiar si in cazul celor cu glitter, timpul de asteptare a fost mic.Pacat ca stau totusi departe de Auchan. Data viitoare cand trec pe acolo o sa fie la mine in cos.

Am spus adio! si ojei Flormar Super Shine in nuanta 40, cea mai buna oja neagra incercata. Mai este un pic pe fundul sticlutei si s-a ingrosat foarte mult, altfel mai "trageam" eu de ea. Perfecta pentru toate modelele ce au necesitat negru. O recomand cu mare caldura.
Cateva manichiuri realizate cu ea gasiti AICI, AICI si AICI.

Cam acestea au fost produsele terminate in ultima perioada.
Voi ce ati terminat, ce produse ati descoperit si ce imi recomandati?

See U Soon!