joi, 1 august 2013

The End...Iulie

Hello, hello!
In loc de prefreatele lunii Iulie am sa va prezint sacosica cu produsele consumate in perioada iunie-iulie 2013.


Am consumat destule produse,asa ca iata-le:

1. Gelul de dus crema Balea cu Guave - review AICI


2. Untul de corp Thai Spa cu avocado - m-am chinuit ceva sa il termin. Imi place mirosul, din pacate pe piele nu persista :(

3.Gelul de dus cu mango si jojoba de la Oriflame. Nu mi-a placut deloc, a capatat aspect de gelatina in sticla pe parcursul folosirii. Are un mare NU pentru achizitiile viitoare.

4. Lapte demachiant Olay Essential - review AICI

5. Gelul de dus Yves Rocher Rose Fraiche - am tras de el sa nu il termin, miroase foarte bine si in plus am si parfumul. Imi place sa am seturi gel de dus-parfum, eventual si lotiune de corp (asa le-am avut).


6. Gelul de dus Yves Rocher Candied Mallows cu sclipici - de abia am asteptat sa il termin si pe acesta. Mirosul nu mi-a placut,bine ca nu tinea mult pe piele. Particulele de sclipici nu ramaneau pe piele (inca nu stiu daca e de bine sau de rau)

7. Crema de fata Olay Essetial - recunosc nu am terminat-o, dar a trebuit sa o arunc. Cu toate ca ma ajuta in zona barbiei unde ma cojeam(in sezonul rece), pe frunte m-a umplut de cosuri mici.Stiu ca am promis review, dar nu l-as face, nu stiu cat de obiectiva as fi :D


8. Oriflame absolute concelear for eyes - termenul de valabilitate a fost depasit asa ca l-am aruncat. Nu mi se pare extraordinar deloc,nu cred ca avea un efect asupra cearcanelor mele. Aceasta este varianta pink.



 9. Essence Studio Nails - intaritor de unghii - review AICI . Sunt deja la a 2-a sticluta :D

10. Primer de fata elf - i-am spus in sfarsit adio caci nu am mai  putut scoate nimic din el. Am avut o relatie de iubire ura cu el. Este un primer de fata pe baza de silicon, are o textura mai gelatinoasa.Din pacate de la a 2-a folosire nu a mai iesit pe pompita si a trebuit sa il desfac si sa incerc sa il scot cu tubul pe care iesea. Pacat, deoarece chiar imi placea senzatia si aspectul pe care il dadea tenului.

11. Tus de ochi elf, nuanta punk purple - aplicarea pe ochi lasa de dorit, nu era consistent de loc, si, dupa cum puteti vedea, s-a si uscat rau de tot.





12.Crema tratament coloranta pentru imprefectiuni Oriflame. L-am folosit o bucata buna de vreme constant, insa nu mi s-a parut ca trata sau ascundea prea bine semnele :(

13. Oja Natty Graffiti - s-a ingrosat atat de tare ca nu mai recunosti pensula :D

14. Rimelul Air Max de la Astor - achizitonat de pe 1001cosmetice.ro a fost o dezamagire.Acesta e varianta waterproof, eu am avut inainte varianta normala si am fost super incantata de el. Formula waterproof nu mi-a placut de loc, nu imi facea genele sa arate prea grozav. Review AICI




15. Rimelul oriflame Wonder Lash - review AICI



Cam acestea sunt produsele care au ajuns in sacosica in ultimele 2 luni.
Voi ce ati terminat in ultima perioada?

See U Soon!