sâmbătă, 31 august 2013

NOTD: TPA Chall - POP ART

Hello, hello!
Astazi dam startul unei noi colaborari/provocari de 31 de saptamani. Gia (Georgia) a venit cu aceasta provocare frumoasa si de abia astept sa creez aceste manichiuri (sper sa reusesc sa le realizez pe toate).
Today we start a new 31 weeks nail art challenge. Gia (Georgia) came up with this awesome challenge and I can't wait to create beautiful ( I hope) manicures.

Uitati cele 31 de teme:
Here are all 31 themes:

Tema pentru astazi a fost Pop Art-ul. Stiti ca iubesc acest curent asa ca va prezint intrarea mea de astazi:
Today's theme was Pop Art. You know I love pop art, so I present to you my entry for this challenge:


Ca baza am folosit Golden Rose Care+Strong - alba, OPI on Collins Ave. (rosu), essence 95 wanna be your sunshine (galben),Rapsodi 343 si  Flormar 438 (albastru) si creionul de pictura Barry M Negru.   
I've used as a base Golden Rose Care+Strong in white, OPI on Collins Ave. (red), essence 95 wanna be your sunshine (yellow),Rapsodi 343 and Flormar 438 ( blue) and the Barry M Nail Art Pen in Black.


Am sigilat cu tratamentul de intarire essence pe post de top coat.
I've sealed the manicure with essence ultra strong nail hardener.

Nu uitati sa vizitati si restul intrarilor in aceasta provocare.
Please check the other entries for this challenge. 

See U Soon!