vineri, 19 iulie 2013

Vinerea Muzicala (6)

*postare programata
Hello, hello!
Sper ca ati avut o saptamana buna!
Cand cititi acetse randuri eu ma aflu in concediu si sper (cea de acum care scrie randurile) ca ma simt bine =].


Si pentru ca sunt in vacanta m-am gandit sa va prezint cateva melodii preferate ale formatiei RBD , marea mea pasiune :D

1. Cuando Baja la Marea - aceasta melodie nu face parte din repertoriu RBD, este o melodie foarte populara in Mexic. La primele lor concerte (cand aveau lansat doar primul album)au  avut interpretat multe hit-uri cunoscute in Mexic in varianta lor. Aceasta este cantata de Dulce Maria si imi place foarte mult cum suna:
 

2. Tras de Mi - Live en los Grammy's 



3. No Pares - Dulce Maria - Live in Hollywood


4. Celestial


5. Aun Hay Algo - Live en Rio (fantastic concert!)



6. Lento ft. Looney Tunes - Live en Madrid

7. Este Corazon - Live en Sao Paolo (Tour de Adios)

8. Ser o Parecer

9. Besame sin Miedo ( filmat la Bran)

10. si... melodia care a dat tonul REBELDE

Care este melodia voastra preferata din cele cantate de ei.
Daca nu aveti ce melodie latino va place mult?

See U Soon!