joi, 13 iunie 2013

Wishlist/ Dorinte, dorinte...

Hello, hello!
Nu sunt genul care isi face lista de dorinte deoarece ,unu la mana, imi doresc foarte multe, iar 2, nu sunt o fire care sa "lupte" pentru produsele de pe lista. Daca intre timp "dau cu nasul" de alte bunatati si imi plac, mi le pot permite, atunci fii sigura ca mi le iau. Si uite asa lucrurile din listele mele nu mai sunt prioritare :D.
Insa de ceva vreme am zis ca o sa strang banuti sa imi iau ce imi doresc (inca nu am reusit :D) si cred ca e necesar sa imi definesc un pic prioritatile si sa imi intocmesc lista cu ce vreu/am nevoie.

Astfel va invit sa imi vede-ti lista cu dorinte din plan cosmetic/make-up. Daca detineti anumite produse din lista mea chiar as dori sa stiu parerea voastra despre ele :D.

1. Paleta urban Decay Naked 2 - stiu ca poate parea un moft, dar trebuie sa fie ceva de capul ei daca toata lumea o ridica in slavi, nu?
2. Fardurile MAC in nuantele: Creme Brule, Omega , Charcoal Brown. Ultimele doua le vreau in general pentru conturarea sprancenelor, dar la fel de usor pot fi integrate in machiajele nude.


3. Concealer Collection 2000 in nuanta 02
4. MAC Face and Body Foundation - pentru ca am auzit numai de bine de el si pentru ca e buildable

 5. MAC Studio Fix Concealer
6. Barry M Gelly Shine - oje
7.Too Faced Shadow Insurance
8. Hugo Boss - Femme

9.YSL Volupte Sheer Candy Lipstick , nuanta Tasty Raspberry sau alta nuanta :D


10. "Cateva" pensule Sigma + MAC + Real Techniques

MAC 239
Mac 217 Blending
MAC 263
Pensulele Real Techniques





 
Ma opresc aici, nu de alta, dar lista poate continua la nesfarsit!

Voi ce va doriti cel mai mult? Cum reusiti sa va mobilizati pentru a pune mana pe acest lucru?

PS: nu am intrat in categoria ojelor, decat cu Barry M, nu de alta, dar acolo imi e imposibil sa ma opresc :D

Disclaimer: pozele sunt via google imagini

See U Soon!