marți, 4 iunie 2013

The End ...luna mai

Hello, hello!
Stiu ca ar fi vremea sa postez preferatele lunii mai, dar luna aceasta m-am gandit sa sar peste aceasta postare.
 In schimb am sa incep o noua serie, numita "The End". Nu va fi una lunara, dar sigur v-a exista cel putin din 2 in 2 luni.V-ati prins despre ce este vorba?
Da, despre produsele pe care le-am terminat.
Dupa cateva luni in care m-am chinuit sa strang produse si sa va arat, am gasit o metoda buna de a face acest lucru cu puternic factor motivational.Am strans intr-o "sacosica magica" tot ce am terminat.Credeti-ma, faptul ca trebuie sa pui produse acolo te indemna sa folosesti constant anumite produse.

Acestea fiind spuse (vorba lunga, saracia omului), sa va arat ce am strans eu in sacosica in luna mai.

Am terminat un nou recipient din demachiantul meu preferat. Review AICI.
Am terminat si samponul Garnier pentru par gras cu lamie si argila. Nu a facut minuni, dar nici nu mi-a agasat parul, face spuma ok, miros placut.
Dizolvantul pentru lac de unghii fara acetona Cien (marca Lidl) cred ca v-a fi o prezenta constanta in sacosica mea :D
Am terminat prima mea sticla din fondul de ten Wake me Up de la Rimmel. Pe perioada iernii eu m-am inteles foarte bine cu el (ce se vede pe peretele sticlutei mi-a fost imposibil sa il scot).
Tratamentul pentru par cu ulei de argan de la Avon, un produs foarte bun pentru pretul sau. L-am folosit in special pentru varfuri pe parul umed.
Intr-un final am scapat si de lotiunea tonica pentru puncte negre de la Oriflame. Folosita zilnic mi-a daunat pielii, ma inroseam constant si pielea ma ustura. Am folosit-o doar pentru indepartarea pulberii argintii Mario Badescu (unde este nevoie de o lotiunea tonica astringenta).
A fost printre primele produse terminate si la momentul respectiv nu aveam o parere clara despre ea. Acum cand sunt la jumatatea celei de a doua sticle va spun ca e foarte utila si buna in comparatie cu solutii similare.
Da, nu e terminat complet, dar a trebuit sa o arunc. Cand am primit-o intr-o cutie pink box si am folosit-o m-am inteles destul de bine cu ea. O perioada a stat nefolosita si acum cand am incercat sa o termin mi-au aparut mici cosulete si puncte rosii pe ten si frunte.Ori nu ma mai inteleg cu ea, ori era de prea mult timp deschisa. Cert e ca a ajuns in sacosica :D
Baza pentru fardul de pleoape essence.Am folosit-o pana aproape de ultima picatura. E ok, ofera rezistenta fardurilor, dar nu face minuni :D
Cred ca stiti de ce am cumparat acest gel de dus, nu? (hint: ce tine papagalul in cioc?). Nu m-a incantat foarte tare mirosul, doar la inceput, apoi mi s-a parut un pic prea acrisor. Consistenta ok de gel, spuma moderata.
Deodorantul meu preferat, o prezenta constanta in produsele anti transpiratie. Indiferent de varianta ( mai putin cele ice), nu lipseste din rutina ingrijire si protectie antiperspiranta.

Cam acestea au fost produsele din sacosica lunii mai.Sunt curioasa daca aceasta sacosica ma v-a motiva si in luna iunie.
Voi cum reusisti/va motivati sa terminati anumite produse?

See U Soon!