duminică, 30 iunie 2013

Favoritele lunii Iunie 2013

Hello, hello!
Iata ca a tecut si luna iunie, prima luna de vara.Nu-mi vine sa cred, dar timpul zboara.
Astazi, in ultima zi a lunii (ca niciodata asa de repede), va prezint preferatele mele.
Am avut cateva favorite care sunt sigura ca se vor afla pe lista mea si luna viitoare.

INGRIJIREA FETEI

  • Balsamul de fata Yves Rocher Regenerator cu ulei de soia Omega 369 - imi place ca este foarte hranitoare si ma ajuta cu zonele mele problematice (in jurul nasului si a gurii).
  • Crema de fata Vichy Capitan Soleil SPF 50+ - foarte importanta protectia solara, aceasta crema ma ajuta sa ma protejez in zilele toride. E o buna baza de machiaj cu conditia sa fie aplicata cu minim 15 minute inainte de a te machia.
  • Spuma de curatare/ demachiant APIVITA- review AICI

MACHIAJ

  • Concealer Rimmel Wake Me Up - este ok, nu m-a dat pe spate, dar pentru zilele calduroase, acoperirea lui medie este exact ce imi trebuie.
  • Fardul de pleoape Il Makiage in nuanta Lava (primit intr-o cutiuta Pink Box). L-am folosit ca baza pe pleoapa in fiecare zi, avand o culoare neutra, discreta.
  • Pe conturul Sleek in nuanta Light (contur+iluminator) l-am pus serios la munca, in incercarea de a invata sa conturez. Inca nu sunt multumita de rezultat, dar perseverez.
  • Creionul de ochi Avon SuperShock in nuanta Aqua Pop.Fiind foarte moale imi place sa il aplic cu o pensula unghiulara.

  • Luciul de buze Rimmel Apocalips in nuanta Galaxy. Cumparat de pe un blog sale, nou, sigilat, e fantastic! Catifelat, consistenta unui ruj, culoare puternica, sper sa ajunga si la noi in tara caci imi doresc mai multe nuante.

UNGHII

  • Intru-cat tratamentul meu Essence se terminase, am apelat la baza essence studio nails 24/7 cu efect matifiant. Foarte multumita de aceasta.
  • Mi-am descoperit dizolvantul preferat de unghii, cel de la Killys, fara acetona. Miroase fantastic, super hranitor cu unghiile si cuticulele. Singurul minus din punctul meu de vedere e pretul, undeva in jur de 15 lei pentru 150 ml de produs. Spun ca e cam scump, deoarece eu imi sterg unghiile din 2 in 2 zile. Pentru persoanele care isi schimba manichiura mai rar eu zic ca e o investitie buna.

  • Luna aceasta am adorat pauceii primiti in campania ZorileStore.ro Usor de incaltat, comozi, simpatici.Perfecti!



  • Aplicatia preferata:

WATTPAD
Comunitate online in care userii pot urca povesti/romane de toate genurile, in mai multe limbi. Eu prefer sa le citesc in engleza si pe cele romantice.
Povestile sunt unele mai bune,alte mai slabe, dar ai de unde alege. Se gasesc si multe Fan Fiction,povesti imaginate, in care personajele principale sunt persoane faimoase.
Exista in varianta  online pagina la adresa http://www.wattpad.com

Voi ce ati indragit luna aceasta?

See u Soon!