luni, 27 mai 2013

Last Week photos (45)

Hello, hello!
Stiu ca saptamana trecuta nu am fost prea activa pe blog, imi cer scuze, a fost o perioada mai aglomerata.
Am sa incerc sapatamana aceasta sa fiu mai activa, sper sa si reusesc :)
Iata cum a fost saptamana mea :
Love the flavor
 
 Beautiful Sky
 Marshmallows perpelite la aragaz, foarte bune !
La mulţi ani, dragi Elene, Conatantini şi Constante, să fiţi fericiti alături de cei dragi !
Beautiful shade of green
Snack
 Go #Romania ! World championship men 9 pin bowling.
Hai #Romania World Championship #women #quarterfinals .Hai fetelor! 
New hair tool

Curls

 Black and white nails (mai multe poze AICI)
 Just a litlle bit of purple
  I think I'm not a fan of golden makeup :(

Daca ati ajuns pana la sfarsitul acestei postari (deci nu v-ati plictisit) doresc sa fac o precizare legata de Campionatele Mondiale de Popice ce s-au desfarurat saptamana trecuta in Ungaria. 
Atata echipa de fete cat si cea da baieti s-a intors cu medalii.
Echipa de fete a cucerit argintul ( Vicecampioane Mondiale), iar echipa de baieti bronzul.
Tin sa ii felicit pe aceasta cale pe sportivi deoarece stiu ca efortul lor a fost unul adevarat si stiu care sunt conditiile de pregatire in aceasta tara (unde campionatul feminin are doar 4 echipe, din care doua fac naveta pentru a se antrena).
Imi pare rau de situatia in care s-a ajuns si de slaba implicare a autoritatilor in alte sporturi decat fotbalul (stiu ca sunt multe alte sporturi in aceeasi situatie).

Gata, am incheiat paranteza, nu mai aprofundez acest subiect caci ar fi multe de discutat.

Va doresc o saptamana usoara si frumoasa si nu uitati, sambata ve-ti fi din nou copii!

See u Soon!