vineri, 22 martie 2013

Top: 50 Filme pe care le revad cu placere

Hello, hello!
Citind aceasta postare a Anei m-am  decis sa fac si eu un astfel de top.
Dupa cum vedeti ea a facut un top 25 filme pentru weekend ploios.
Eu nu m-am putut decide la acest numar si am mers pana la 50 ( ceea ce nu o sa se intample niciodata in doar 48 de ore) si credeti-ma a fost super greu sa le ordonez.
Sunt filme care mie imi plac foarte mult.
Sper ca nu va ve-ti plictisi citind acest top si astept sa-mi spuneti si prefaratele voastre.
Ordinea acestora se poate schimba in functie de starea de spirit :)

1. 3MSC ( Tres Metros Sobre Cielo) / Trei metri deasupra cerului
Cui nu-i place Mario Casas? Filmul este superb, poveste de dragoste intre tineri, cu final trist, dar care are o continuare. Pe baza unui roman de Federico Moccia (Tre metri sopra il Cielo).


2. Gone with the wind / Pe aripile vantului
Cine nu cunoaste celebra replica a lui Scarlett?


3. The Blind side / Povestea unui campion
 Filmul bazat pe o poveste reala m-a impresionat foarte mult. Il recomand cu multa caldura.



4. Blue Valentine 
Filmul mi s-a parut tris, si la sfarsit chiar imi venea sa bat pe cineva. Nu va spun mai multe, va las sa va uitati la el ;)
5. Sweet November
Banuiesc ca nu are nevoie de prezentare, nu?

6. Tengo ganas de Ti (continuarea 3msc)
Aflam deznodamantul povestii dintre H si Babi.



7. A walk to remeber / O plimbare de neuitat


8. Legends of the fall / Legendele Toamnei
Ah..Brad Pitt - nu sunt mare fana, dar in acest film chiar mi-a placut mult de el.

9. The notebook


10. Scusa ma ti chiamo amore
 Tot bazat pe o carete scrisa de Federico Moccia, o comedie romantica tare simpatica.
De Raoul Bova ce sa mai zic...

11. A walk in the clouds / Atata de aproape de cer
Keanu, Keanu....


12. Armageddon


13. The Lake House / Casa de langa lac
 Cuplul meu facvorit.

14. Speed / Cursa infernala
 Nu puteam sa trec peste filmul care m-a cucerit si m-a facut sa devin fana acestor 2 actori, care se regasesc si mai sus :D


15. Dangerous Beauty / Frumoasa Venetiana


16. Beauty and the Beast / Frumoasa si Bestia
Era vremea sa am si un des animat, nu?


17. Days of Thunder / Zilele fulgerului
Cuplul de aur al acelei perioade: Nickole Kidmann si Tom Cruise.

18. Dirty Dancing


19. Remeber Me / Aminteste-ti de mine
Sad, sad movie :(


20. LOTR Extended Trilogy ( Lord of the Rings)
♥♥♥


21. The sound Of Music / Sunetul Muzicii
Ador acest film vesel si plin de muzica. Copii sunt tare simpatici, iar Julie Andrews m-a cucerit.


22. Jerry Maguire

23. Love and other Drugs / Dragostea si alte droguri

24. Grease
Ador melodiile din acest musical.

25. Top Gun
26. Original Sin / Pacat originar

27. One Day / O zi

28. Pay it forward / Da mai departe

29. The Proposal / Vrei sa te insori cu mine?
Le sta foarte bine impreuna, nu?Iar Betty White e mortala!

30. Two Week Notice / Dragoste cu preaviz
Un cuplu de actori super haios, si in film si in afara acestuia

31. Meet Joe Black / Intalnire cu Joe Black

32. Anna and the King / Anna si regele

33. Kate & Leopold
34. The Cutting Edge
Trebuie sa ne tratam si cu o poveste siropoasa :)

35. Erin Brockovich

36. Agora
37. Pretty Woman / Frumusica
38. Titanic
Sa nu ma certati ca e asa departe, dar sincer nu m-a impresionat. Imi aduc aminte ca la premiera am plecat captusita cu 3 batiste si nu am folosit nici una.Si acum imi aduc aminte ca din cinematograf marea majoritate a fetelor/femeilor ieseau plangand :'(.

39. Chasing Liberty
Actorul e tare simpatic.

40. A litlle bit of Haven
 Gael Garcia Bernal ♥
41. Bridget Jones's Diary; Bridget Jones : The edge of reason / Jurnalul lui Bridget Jones; Bridget Jones: La Limita Ratiunii
Cine nu o adora pe Bridget?


42. Bootmen
Putin de step modern insotit de un baiat aratos...

43. The Back Up Plan / Plan de rezerva
Recunosc, am o slabiciune pentru actor :D

44. Just like Heaven
Resee e adorabila.

45. Sabrina (1995)
Si varianta originala este simpatica cu Humprey Bogart, Audrey Hepburn si William Holden.

46. Wimbledon

47. Dance with me / Danseaza cu mine
Chayanne ♥

48. Private Benjamin / Benjamin in armata
Ce am mai ras la acest film!
49. Dhoom 2
Un film indian colorat! Haideti recunoasteti, sunt haioase si pline de culoare aceste filme :D

50. Overboard / Peste bord
Super haios!


Ve-ti observa multi dintre actorii mei favoriti.
Aceasta este lista pe care am intocmit-o zilele acestea. Oricand se poate schimba, ordinea poate suferi modificari (cu exceptia primei pozitii :D) sau pot fi inlocuite unele filme cu altele noi, in functie de starea de spirit.
Deja mi s-a facut dor sa reved cateva filme :D

Imi puteti spune in comentarii top 5 filme preferate ale voastre? Poate voi descoperi filme noi :D
See U Soon!

Disclaimer: Pozele sunt luate de pe siteul IMDB.com