marți, 5 martie 2013

Review: Olay Essential Lapte demachiant



Hello, hello!
A sosit vremea unui nou review.Astazi va voi spune parerea mea despre laptele demachiant Olay.

Titlu Oficial: Conditioning Milk – Lapte demachiant
Mod de prezentare: Sticla de plastic usor transparent, sistem de dozare tip orificiu.
Cantitate: 200 ml
Pret: sincer, nu stiu, a fost un cadou, parte dintr-un set cu crema de fata (voi reveni cu review si la aceasta). Din cercetarile mele online ar avea un pret in jur de 19 ron.

Iata ce spune producatorul:
„Laptele demachiant [...] are o formula delicata,perfecta pentru curatarea zilnica a tenului.Un amestec de ingrediente de ingrijire si curatare,cu extract de aloe si castravete,indeparteaza praful si fardul,pentru a curata si ingriji eficient.
Rezultatul?
Pur si simplu un ten curat,improspatat, catifelat.”

Mod de folosire:
Se maseaza pe fata si pe gat.Se indeparteaza cu un tampon de vata usacat sau umed sau clatiti cu apa.

Parerea mea:
Are o textura foarte cremoasa. Eu il aplic pe discheta demachianta si cu miscari circulare dinspre interior spre exterior (de la nas spre tample, urechi) indepartez machiajul.Il folosesc si pentru ochi neavand nicio problema cu acesta, ochii nu ma ustura sau lacrimeaza.
Cantitatea necesara este una moderata, nu chiar un bob de mazare, dar nici foarte multa.Il folosesc zilnic de aproximativ 3 saptamani si am consumat jumatate.
Are un miros discret (imi aduce un pic aminte de laptele Doina), iar dupa curatarea fetei  imi lasa pielea catifelata si hidratata. De multe ori nu simt nevoia de a aplica crema hidratanta.

Iata si lista de ingrediente:

Din ingredientele de mai sus toate sunt notate cu good in lista Paulei Begoun cu exceptia urmatoarelor, care sunt notate cu average, respectiv poor.
Average:
Sodium Hydroxide
Imidazolidinyl Urea
Poor:
Linalool
Limoenene

Eu zic ca ingredientele sunt destul de bune, asta din experienta mea redusa in ceea ce priveste efectul si actiunea acestora.

Are un termen de valibilitate de 12 luni de la deschidere si este fabricat in Polonia pentru P&G.

Concluzie:
Un produs de care sunt foarte multumita pe care cu siguranta il voi recumpara.

Ce ziceti, ia-ti da o sansa?Sau l-ati incercat deja?

See U Soon!