sâmbătă, 9 martie 2013

Review: Nail Studs Stars KKcenterHk.com

Hello, hello!
Stiu ca este sambata si ar trebui sa postez in cadrul colaborarii celor 31 de manichiuri, insa timpul a zburat si nu am putut realiza ceea ce mi-am propus.
Insa astazi am sa va vorbesc despre aceste aplicatii pentru unghii in forma de stelute ce mi-au fost trimise spre a le face un review de catre KKcenterHk.


Decoratiile stelutele au denumirea oficiala N.NAIL Studs Star Matte Silver 3mm NNAIL-DRN618   si asa cum sunt descrise in titlu sunt mate, cu un diametru de 3 mm.


Sunt destul de usor de aplicat cu un betisor pentru cuticule sau un puctator. Daca mai intai treceti punctatorul prin lac incolor si apoi pe stelute ve-ti observa (ca si in pozele urmatoare) ca v-a lasa un semn. E posibil sa fie si de la lacul meu incolor (am folosit essence quick dry :D ).



Eu ador stelele, efectul pe care il ofera este foarte dragut. Pot fi puratate mai multe pe unghie sau doar cate una. Sincer, paraca imi place mai mult cate una :D
Voua care carianta va place mai mult?
Chiar daca aplicati deasupra lor top coat sa stiti ca aspectul lor nu se strica asa cum se intampla la pietricele. In poza de mai jos am aplicat intaritorul de unghii essence studio nails pe post de top coat.


Le puteti gasi pe siteul KKcenterHk.com unde exita o varietate imensa de produse destinata unghiilor si machiajului, inclusiv gene false, aplicatii, accesorii pentru machiaj si unghii, oje etc. Tare greu sa te hotarasti.


See U Soon!