vineri, 8 martie 2013

Preferatele lunii februarie

Hello, hello!
Dupa aproape 2 saptamani de luna martie m-am decis sa intru si eu in randul lumii si sa scriu aceasta postare, cu produsele mele preferate.
Luna aceasta mi-au placut:

In materie de ingrijire a fetei:
  • demachiantul Olay essential (review AICI)
  • crema de fata Olay essential
  • strugurelul de buze Oriflame Pure Nature cu extract de fructe acai si rodie
  • scrubul de fata cu capsuni Mario Badescu care chiar mi-a placut, nu ma asteptam (in general eu nu am fost impresionata de produsele MB)
In materie de ingrijire corp/par:
  • dupa atatea pareri pozitive mi-am luat si eu uleiul de par cu ulei de argan, care chiar isi face treaba;
  • gelul de dus Balea crema cu Guave - il ador, miroase fantastic, imi vine sa-l mananc!
In materie de machiaj:
  • BB Cream Rimmel - achizitionat la inceputul lunii la promotie si l-am pus la treaba.Nu m-a incantat foarte tare. Am sa ii fac review in curand.
  • Baza de machiaj Oriflame Beauty
  • Iluminator e.l.f. in nuanta Lilac Petal (swatch AICI)
  • Rimelul Avon Super Shock - printre preferatele mele in continuare (review colectia mea de rimeluri AICI  si AICI)
  • Pudra mozaic pentru obraz Nyx in nuanta Plummy
Cam acestea au fost preferatele mele in luna februarie.
Ma tot tin sa va arat ce am terminat si eu de la inceputul anului, dar imi e greu. Folosesc multe produse si am o "manie" cand vad ca se termina ceva ce imi place, nu-l mai folosesc, ca sa mai am. Ceea ce e total aiurea!Trebuie sa ma tratez :D

Voi ce ati preferat in februarie?

See U Soon!