luni, 18 martie 2013

NOTD: Duplicity

Hello, hello!
O noua postare programata, va transmit salutari virtuale si anticipate din Sibiu.

Astazi vreau sa va prezint o minunata oja China Glaze Tranzitions - nuanta Duplicity.
Aceasta oja face parte din colectia in care, cu ajutorul unui simplu top coat, oja se transforma intr-o nuanta diferita.
Lasand vorbaria deoparte, va prezint nuanta Duplicity:
Am sa va prezint mai intai oja simpla, ulterior aratandu-va si modelul creat cu top coat, unde se v-a observa diferenta.


Da,pe cateva unghiute s-au format cateva bule, ce sa-i faci daca nu am rabdare :D
In continuare modelul creat cu ajutorul a 3 top-coat-uri diferite . Eu va recomand un top coat mai gros, diferenta vazandu-se mai bine asa.
Eu am aplicat Konad, essence gel look si Kallos uscare rapida.

Oja am achizitionat-o de pe Beauty In The Bottle la reducere , 25 de lei (sper sa nu ma insel).
Va convinge?Eu as mai vrea cateva nuante din cele din colectie :D

See U Soon!